اولین دوچرخه برقی دوکاتی

به گزارش اخبار برخط، دوچرخه های تاشو همواره با ایده های کاربردی طراحی می شوند. با پیشرفت فناوری دوچرخه های تاشو نیز کاربردی تر شده اند و ویژگی های بهتری را نسبت به دوچرخه های تاشو قدیمی مانند مدل های اولیه Bromptons و Raleighs به ارمغان می آورند. اکنون دوچرخه های تاشو برای سفر کردن مناسبتر شده اند و ایمنی و راحتی بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

اولین دوچرخه برقی دوکاتی

به گزارش اخبار برخط، دوکاتی، فراوری نماینده موتور سیکلت ایتالیایی با سریع ترین و قوی ترین موتورسیکلت های دنیا شناخته شده است. این شرکت دوچرخه ها و اسکوتر های برقی زیادی به بازار عرضه نموده است. از جمله آن ها می توان دوچرخه MIG-S را نام برد که برای دوچرخه سواری در کوهستان طراحی شده است.

این شرکت به تازگی از یک مدل تازه به نام MG-20 رونمایی نموده است، یک دوچرخه الکتریکی تاشو که سطح مربوط به ویژگی های فنی در دو چرخه های تاشو را بالا می برد. MG-20 اولین دوچرخه الکتریکی تاشو دوکاتی است. طراحی متمایز این دوچرخه الکتریکی با فرم صاف و آیرودینامیکی و لبه های قدرتمند، ماهیت مسابقه ای آن را تایید می نماید. MG-20 برای رانندگی در کلان شهر ها طراحی شده است. بدنه، چنگال و رینگ های آن تماما از منیزیم ساخته شده اند. استفاده از منیزم به کاهش وزن دوچرخه یاری زیادی می نماید. منیزیم سبک وزن و انعطاف ناپذیر است و علاوه بر مقاومت فوق العاده، کارایی بهینه را نیز ممکن می سازد.

این دوچرخه کامپکت الکتریکی دارای چرخ های 20 اینچی با سطح مقطع 2.125 اینچی و مکانیسم تاشو سریع، حداقل مساحت و انعطاف پذیری را به ارمغان می آورد. موتور عقب 250 واتی این دوچرخه، در ترکیب با باتری 36 ولتی 10.5 آمپر ساعتی 378 وات ساعتی SAMSUNG برد 50 کیلومتر (31.25 مایل) را با حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت (15 مایل بر ساعت) تضمین می نماید.

باتری MG-20 در بدنه آن تعبیه شده است. روی فرمان این دوچرخه یک پنل LCD ضد آب طراحی شده است که برای عملیات اصلی مانند روشن کردن چراغ ها و انتخاب بین سه سطح یاری پدال مورد استفاده قرار می گیرد. حتی در هنگام عصر هم لامپ LED ورودی و نوار های بازتابنده روی چرخ ها دید بهتر و امنیت بیشتری را فراهم می نمایند. دوچرخه تاشو برقی Ducati MG-20 دارای قیمت خرده فروشی از 1599 یورو (معادل 1663 دلار) است.

منبع: insideevs

منبع: فرارو

به "اولین دوچرخه برقی دوکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوچرخه برقی دوکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید