علم و تکنولوژی

معرفی 10 سایت طراحی آنلاین رایگان (خارجی و ایرانی)

در این مقاله قصد داریم شما را با 10 سایت برتر که دارای بخش طراحی آنلاین هستند آشنا کنیم و لینک بخش مربوطه را نیز برای شما قرار می دهیم . با ما همراه باشید.

2 اردیبهشت 1403

پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد.

23 اسفند 1402

نرم افزارها دیگر رایگان نخواهند بود!

باتوجه به پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی در سال های اخیر، می توان پیش بینی کرد که هوش مصنوعی پایه و اساس گوشی های هوشمند در آینده ای نزدیک خواهد بود.

6 اسفند 1402

ویژگی گوشی نو سامسونگ که در هیچ گوشی دیگری پیدا نمی گردد

دیجیاتو نوشت: از میان ویژگی های تازه گلکسی S24 اولترا مانند جنس تیتانیومی بدنه، به پوشش ضدانعکاس نمایشگر آن کمتر توجه شده است. با توجه به مقایسه های صورت گرفته، پرچمدار تازه سامسونگ اساساً هیچ رقیبی در این زمینه ندارد. حتی آیفون 15 پرو مکس که از نظر جنس...

2 بهمن 1402

معاون علمی رئیس جمهور: ایران در حوزه هوش مصنوعی از نظر علمی، رتبه دوم منطقه است

دیجیاتو نوشت: به گفته دهقانی جایگاه ایران از بُعد کاربرد هوش مصنوعی، رتبه 77 دنیاست.

10 مهر 1402

ویدئوی مشاجره بن افلک و جنیفر لوپز لو رفت

جنیفر لوپز و بن افلک که کمتر از یک سال از ازدواجشان می گذرد، اوایل این ماه در حال دعوا در ماشین خود در بورلی هیلز بودند که پشت چراغ قرمز توقف کردند و یک گردشگر اروپایی که متوجه آنها شده است، از این لحظه فیلم گرفت.

24 اردیبهشت 1402

جزئیات نو از مشخصات و زمان عرضه آیفون 15

اپل گوشی های سری آیفون 15 را اواخر شهریور سال جاری رونمایی خواهد نمود.

29 فروردین 1402

وردپرس بهتر است یا سایت ساز وبزی؟ با کدام سایت خود را بسازیم؟

اغلب اوقات انتخاب کاربران برای طراحی وب سایت، پلتفرم وردپرس یا استفاده از یک سایت ساز است. هر دو ابزار برای ساختن یک وب سایت فوق العاده، کافی و کاربردی هستند و هر کدام هم مزایای خاص خود را دارند؛ اما برای انتخاب هریک بهتر است هم وردپرس را به خوبی بشناسید...

17 فروردین 1402

11 ویژگی که دوست داریم در آیفون تاشو ببینیم

سامسونگ چند سال قبل با معرفی اولین گوشی های تاشو خود سروصدای زیادی به راه انداخت و در حال حاضر همچنان مهم ترین بازیگر در این بازار محسوب می گردد. اپل در زمینه فناوری های نوین به شدت محافظه کارانه عمل می نماید ولی اگر تا چند سال آینده شاهد رونمایی از آیفون...

8 فروردین 1402

چرا نجات دادن بازیکن از شکست خوردن اشتباه است؟

شاید فکر کنید به عنوان منتقد و تحلیل گر بازی های ویدئویی، جلب کردن توجه من کار سختی باشد، ولی من هم به میزان هر گیمری نسبت به لذت بازی کردن ذوق و شوق دارم. روایت های مفصل، دیالوگ های پرروح و پرمغز و شخصیت پردازی قوی همه برای من مجذوب کننده اند. بازی های...

6 فروردین 1402

معرفی 6 تا از بهترین هواپیمایی ها

6 هواپیمایی برتر کشورامروزه یکی از راه های پر هوادار برای سفر به اقصی نقاط دنیا استفاده از خطوط هوایی است. افراد زیادی روزانه با اهداف گوناگون کاری، تفریحی و یا پزشکی از این خطوط استفاده می نمایند که می تواند برای مقاصد داخلی و یا بین المللی باشد. خطوط...

20 بهمن 1401

کوچک ترین گربه سان وحشی خراسان جنوبی در آستانه انقراض

گربه شنی کوچک ترین گربه سان وحشی خراسان جنوبی است که در خطر انقراض واقع شده است. حضور این گربه برای اولین بار در سال 88 در بیابان و شنزارهای کویر همت آباد واقع در منطقه حفاظت شده پترگان ثبت شده است.

15 بهمن 1401

هوش مصنوعی حالا خبرنگاری هم می نماید

مهر نوشت: یک نشریه حوزه فناوری با استفاده از هوش مصنوعی 73 پست فراوری و منتشر نموده است.

4 بهمن 1401

این عینک به ظاهر عادی قابلیت های عجیبی دارد!

زومیت نوشت: ترکیب عینک هایی طبیعی با فناوری واقعیت افزوده و لنزهای طبی می تواند آینده عینک های واقعیت افزوده برای بازار مصرف کنندگان عادی باشد.

20 دی 1401

مارک زاکربرگ به جنگ دونالد ترامپ می رود ، از استخدام وکیل حرفه ای تا جذب مشاور امور مرتبط با کاخ سفید

مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل فیسبوک برنامه ای ویژه برای جنگ با رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ دارد. یکی از نخستین نشانه های این جنگ را می توان استخدام وکیل دادگستری کارکشته از طریق تیم فیسبوک دانست.

4 دی 1401

کنترل کرم ها از راه دور با کاشت پروتئینی در بدن آن ها

محققان ژاپنی تکنیکی را نمایش داده اند که با یاری کاشت پروتئین های حساس به نور به آن ها اجازه می دهد از راه دور حرکات کرم ها را کنترل نمایند.

9 آذر 1401

گجت ابداعی محقق ایرانی برای جلوگیری از غرق شدن شناگران

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، هرچند غریق های نجات در استخرها نقش مهمی در نجات جان شناگرها دارند اما گاهی اوقات آنها به سختی می توانند تمام شناگران تحت نظارتشان را رصد نمایند.

28 آبان 1401

عکس ، جاسوس ماهی عجیب نقاط تاریک اعماق اقیانوس

دانشمندان در حال کاوش در آب های ناشناخته اقیانوس هند، تعداد زیادی از موجودات دریایی خیره کننده را در اطراف یک گروه جزیره دورافتاده استرالیا کشف کردند.

26 آبان 1401

چرا گربه ها خواب های عجیب می بینند!

اتفاق شگفت انگیز این بود که انگار گربه ها بیدار هستند! آن ها شکار می کردند، می پریدند، نظافت می کردند و به شدت از خود در برابر تهدیدات نامرئی دفاع می کردند.

17 آبان 1401

ابتلای قطعی 360 نفر به بیماری وبا، 75 درصد از مبتلایان آقا هستند

سرپرست مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: بر اساس گزارش های ارسالی، مبتلایان به وبا حداقل یک و حداکثر 82 ساله هستند.

10 آبان 1401
تعداد: (277)