فرهنگ و هنر

پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد.

23 اسفند 1402

طرز تهیه کرم کاراملی کاتلا ؛ مناسب برای انواع کیک و وافل

کرم کاراملی کاتلا را می توان همراه با کیک، بیسکوییت، پن کیک و وافل استفاده کرد. با این سس می توانید طعم یکتایی به شیرینی هایی خود ببخشید و سفری خوشمزه به دنیای شیرینی پزی آغاز کنید. با گوشه ای از نوآوری و طعم منحصر به فرد کرم کاراملی کاتلا، ما آماده ایم...

17 آبان 1402

پویش ایران بین با ارائه 60 نما از 26 اثر میراث جهانی ایرانی ثبت شده در یونسکو آغاز به کار کرد

ایرنا/ براساس اخبار منتشر گشته، پویش ایران بین با ارائه 60 نما از 26 اثر میراث جهانی ایرانی ثبت شده در یونسکو آغاز به کار کرد.

25 مرداد 1402

جلوه های بیشتری از مولا علی (ع) با گذشت زمان مورد توجه شاعران قرار گرفته است

سرویس ادبیات خبرنگاران : یکی از مهم ترین اعیاد شیعیان، عید غدیرخم است که به عید الله الاکبر معروف است. مسلمانان در این روز که مصادف با 18 ذی الحجه است، جانشینی حضرت امیر المومنین(ع) در مقام امامت پس از پیامبر اکرم (ص) را در مساجد و تکایا جشن می گیرند.

16 تیر 1402

واکنش سرکنسولگری ایران به ویدیوی ضرب و شتم ایرانیان در ترکیه

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ارزروم در واکنش به انتشار فیلم ضرب و شتم شهروندان ایرانی در مرز ترکیه - سِرُو خاطرنشان کرد: محتوای فیلم منتشر شده فاقد هرگونه ارتباطی با اتباع کشورمان است.

18 خرداد 1402

ویدئوی مشاجره بن افلک و جنیفر لوپز لو رفت

جنیفر لوپز و بن افلک که کمتر از یک سال از ازدواجشان می گذرد، اوایل این ماه در حال دعوا در ماشین خود در بورلی هیلز بودند که پشت چراغ قرمز توقف کردند و یک گردشگر اروپایی که متوجه آنها شده است، از این لحظه فیلم گرفت.

24 اردیبهشت 1402

وردپرس بهتر است یا سایت ساز وبزی؟ با کدام سایت خود را بسازیم؟

اغلب اوقات انتخاب کاربران برای طراحی وب سایت، پلتفرم وردپرس یا استفاده از یک سایت ساز است. هر دو ابزار برای ساختن یک وب سایت فوق العاده، کافی و کاربردی هستند و هر کدام هم مزایای خاص خود را دارند؛ اما برای انتخاب هریک بهتر است هم وردپرس را به خوبی بشناسید...

17 فروردین 1402

11 ویژگی که دوست داریم در آیفون تاشو ببینیم

سامسونگ چند سال قبل با معرفی اولین گوشی های تاشو خود سروصدای زیادی به راه انداخت و در حال حاضر همچنان مهم ترین بازیگر در این بازار محسوب می گردد. اپل در زمینه فناوری های نوین به شدت محافظه کارانه عمل می نماید ولی اگر تا چند سال آینده شاهد رونمایی از آیفون...

8 فروردین 1402

فال حافظ امروز شنبه 20 اسفند 1401؛ در پی عشق راستین باش!

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 20 اسفند از نظر خوانندگان محترم می گذرد. فال به حافظ 20 اسفندماه را بخوانید.

21 اسفند 1401

هوشیاری شهرام عبدلی بازگشت

هوشیاری شهرام عبدلی بازیگر سریال آسوده باش که از روز گذشته بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری شده است، دقایقی پیش بازگشته و شرایط امیدواری کننده ای برای وی بوجود آمده است.

1 اسفند 1401

این عینک به ظاهر عادی قابلیت های عجیبی دارد!

زومیت نوشت: ترکیب عینک هایی طبیعی با فناوری واقعیت افزوده و لنزهای طبی می تواند آینده عینک های واقعیت افزوده برای بازار مصرف کنندگان عادی باشد.

20 دی 1401

اوج سرگرمی و لذت بی کران در نیویورک گردی

حتما تا به حال در خصوص نیویورک اطلاعاتی را کسب نموده اید. موقعیت این شهر پر جمعیت و معروف در امریکا می باشد که پارادوکس منطقه ها دیدنی نیویورک را از ویژگی های خود نموده است و بسیاری از مردم مختلف جهان را به سمت خود می کشد. منظره های لذت بخش و طبیعت های موجود...

16 دی 1401

دورهمی بانوان در آبشار تهران

بانوان غربی ترین منطقه مرکز در برنامه دوشنبه های شهروندی روز متفاوتی را تجربه می کنند.

23 آذر 1401

تفال به حافظ امروز دوشنبه 23 آبان ماه 1401

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می بردند بهره ای از کلام حق دارند رجوع می شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است.

23 آبان 1401

جلوه گری پاییز در فومن به روایت برگ های سرخ و زرد

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویری نمای زیبایی از طبیعت پاییزی شهرستان فومن را به نمایش گذاشت

20 آبان 1401

ببینید ، آواز خواننده مشهور پاپ روی یک انیمیشن ایرانی پربازدید شد

سکانس هایی مجذوب کننده از انیمیشن ایرانی پسر دلفینی کاری از محمد خیراندیش که به تازگی اکران شده پربازدید شد.

26 شهریور 1401

بلیت 3 دلاری در روز ملی سینما!

سینماداران آمریکا با مشخص سوم سپتامبر به عنوان روز ملی سینما، قصد دارند با فروش بلیت های 3 دلاری مردم را به سینماها بکشانند.

9 شهریور 1401

کتیبه آقاجان بلاغی یکی از جاذبه های گردشگری استان همدان به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، کتیبه آقاجان بلاغی یکی از جاذبه های گردشگری استان همدان به شمار می رود.

17 مرداد 1401

با زیباترین دیدنی های قائن آشنا شوید

زعفران یک نوع گیاه و در واقع به نوعی افزودنی و طعم دهنده در غذاها، بستنی ها، کیک و دسرهای مختلف می باشد، شاید بگویید چرا باید مطلب گردشگری خود را با زعفران شروع کنیم، حتما بارها برای شما پیش آمده که برای خرید زعفران خوب و باکیفیت درخواست زعفران قاین نموده...

12 مرداد 1401

آکواریوم کیش: دریچه ای به دنیای رنگارنگ زیر آب

در کنار جذابیت های روی آب و زیبایی های بصری، دنیا زیر آب دریا نیز بسیار قابل توجه است. دنیایی که در آن، رنگ های نو خواهید دید و از تماشای تنوع ماهی ها، گیاهان و سایر آبزی های خوش رنگ ولعاب به وجد خواهید آمد.

11 مرداد 1401
تعداد: (221)