موسیقی

پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد.

23 اسفند 1402

اوج سرگرمی و لذت بی کران در نیویورک گردی

حتما تا به حال در خصوص نیویورک اطلاعاتی را کسب نموده اید. موقعیت این شهر پر جمعیت و معروف در امریکا می باشد که پارادوکس منطقه ها دیدنی نیویورک را از ویژگی های خود نموده است و بسیاری از مردم مختلف جهان را به سمت خود می کشد. منظره های لذت بخش و طبیعت های موجود...

16 دی 1401

آکواریوم کیش: دریچه ای به دنیای رنگارنگ زیر آب

در کنار جذابیت های روی آب و زیبایی های بصری، دنیا زیر آب دریا نیز بسیار قابل توجه است. دنیایی که در آن، رنگ های نو خواهید دید و از تماشای تنوع ماهی ها، گیاهان و سایر آبزی های خوش رنگ ولعاب به وجد خواهید آمد.

11 مرداد 1401

عکس همسر اول و دوم بابک جهانبخش ! ، کدام زیباترند !

خبرنگاران: عکسی که از همسر اول و دوم بابک جهانبخش در اینستاگرام منتشر شده است.

2 تیر 1401

آموزش شهروندی با خمیه شب بازی نوروزگاهی یزد

خبرنگاران/یزد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با برپایی نمایش های خیمه شب بازی در نوروزگاه های خود به ارائه آموزش های شهروندی در موضوعات مختلف پرداخته است.

25 خرداد 1401

این کشورها به خوش رفتاری معروفند

حتی در اقوام دور و نزدیک هم افراد خوش رفتار، محبوب و مشهور هستنداغلب فامیل دوست دارند با آن ها رفت و آمد نزدیک تری داشته باشند و از وجود این افراد در کنارشان به زندگی دلگرم تر می شوند. این موضوع در همه جای جهان نیز فراگیر است. زمانی که به جایی سفر می کنید،...

17 خرداد 1401

هنر سفر کردن: برترین موزه های فرودگاهی جهان

شاید کمتر متوجه نمایشگاه ها یا موزه های هنری داخل فرودگاه ها شده باشید. اما فرودگاه هایی وجود دارند که با داشتن موزه هایی عالی برترین معرف شهر یا کشورشان هستند.

30 فروردین 1401

نگاهی به بهترین گرمابه های ایران

گرمابه های ایران جزو سنن باستانی ایرانی ها به تعداد می آیند؛ هرچند با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی مردم، این سنت کم کم از بین رفت. در ادامه نگاهی به بهترین گرمابه های ایران می اندازیم که امروزه تبدیل به چایخانه یا موزه های تاریخی شده اند. با مجله خبرنگاران...

31 مرداد 1400

متهم گریخت، سریالی که باید چند بار ببینید

سریال متهم گریخت ساخته رضا عطاران با بازی علی صادقی، سیروس گرجستانی و مریم امیر جلالی یکی از پیروز ترین سریال های طنز تلویزیون است.

10 خرداد 1400

خبرنگاران نوروزنامه؛ روایتی از آداب و رسوم تا دلایل ماندگاری نوروز

تهران - خبرنگاران - سیما ابتیاع به عنوان محقق و پژوهشگر کتاب نوروزنامه کوشش نموده تا با پرهیز از درغلتیدن به دام تکرار واگویه های تاریخی درباره نوروز، به مهمترین ویژگی ها، آداب، رسوم و سنن این جشن و از همه مهتر راز و رمز دلایل ماندگاری آن در پیچ و تاب...

27 فروردین 1400

ریتم در موسیقی چیست و چه اهمیتی دارد؟

ریتم در موسیقی باعث به وجود آمدن نظم و هماهنگی در قطعه شده و به ملودی قطعه شکل و ساختار می دهد. اهمیت ریتم موسیقی تا حدی است که می توان گفت بدون وجود ریتم هیچ قطعه ای ساخته نمی گردد.

9 اسفند 1399

دستور حذف برای دانش ثبت جهانی شده ایرانی ها؟!

ایسنا/ این خبر پیرامون دستور حذف برای دانش ثبت جهانی شده ایرانی ها برای شما مخاطبان گرامی نگارش شد.

30 بهمن 1399

پیام تسلیت رئیس مرکز موسیقی صداوسیما در پی درگذشت احمدعلی راغب

محمدمهدی نراقیان، رئیس مرکز موسیقی صداوسیما در پی درگذشت استاد احمدعلی راغب پیامی را منتشر کرد.

30 دی 1399

ونوشه نمایش منتخب جشنواره تئاتر مازندران، اجرا شد

خبرگزاری اریا- نمایش صحنه ای ونوشه، منتخب جشنواره تئاتر استان مازندران ازساری فقط با حضور داوران و بدون حضور تماشاگر با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد .

5 دی 1399

با لودر به جان موسیقی نواحی افتاده اند!

یکی از هنرمندان موسیقی نواحی می گوید: امروزه شرایطی به وجود آمده است که افرادی با لودر در حال تخریب موسیقی نواحی هستند. ولی باید جلوی از بین رفتن موسیقی نواحی را گرفت و از پیشکسوتان حمایت کرد.

23 آذر 1399

اگر این 8 نشانه ساده را دارید سرطان حنجره گرفته اید

خبرنگاران : اگر توضیحی برای گرفتگی صدای خود ندارید و این شرایط برای چند هفته ادامه داشته است، ممکن است نشانه ای از سرطان حنجره باشد.

16 آذر 1399

دسترسی به اینترنت در ناوگان حمل و نقل عمومی تسهیل می گردد

محمدرضا ریاحی بنیانگذار تیم استارت آپی و مدیر عامل تیم طراحی و فراوری بستر نرم افزاری-سخت افزاری برای ناوگان های حمل و نقل عمومی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ما پیروز شدیم یک بستر نرم افزاری- سخت افزاری را برای کاربران به خصوص مسافرانی که در مسیرهای...

24 مهر 1399

انتشار کتابی نظری در زمینه نمایش نامه نویسی ، نصرالله قادری، غلامحسین دولت آبادی و آراز بارسقیان اثری مشترک نوشتند

هنرآنلاین نوشت: این کتاب حاصل 5 سال کار و مطالعه نگارندگان آن بر ماهیت نمایش نامه نویس، نمایش نامه و دو جز از اجزای نمایش نامه یعنی طرح و کاراکتر است.

16 شهریور 1399

کرونا عاملی برای حرکت به سوی زندگی دیجیتالی

شیوع کرونا سبک زندگی مردم را با ابزارهای فناوری تغییر داد در چند سال گذشته شاهد ایجاد پلتفرم های مختلف در کشور بودیم و تقریباً این پلتفرم ها در حوزه هایی نظیر گردشگری، حمل ونقل، مسکن، کالا و تبلیغات ایجاد شده و جایی برای خود باز نموده اند و در این میان...

31 تیر 1399

سامسونگ، گلکسی بادز پلاس را با عمر باتری بیشتر و پشتیبانی از iOS معرفی کرد!

شب گذشته و در جریان رویداد Unpacked، سامسونگ در کنار گوشی های سری گلکسی اس 20 و گلکسی Z Flip، از هدست بی سیم خود نیز رونمایی کرد. هدستی که تحت عنوان گلکسی بادز پلاس شناخته می گردد و به نسبت گلکسی بادز، با بهبودی های زیادی همراه شده.

7 فروردین 1399
تعداد: (32)