بازی های کوتاه برای نوروز: Twelve Minutes

به گزارش اخبار برخط، ایام نوروز فرصت خوبی برای بیشتر افراد است تا به بازی کردن بپردازند. اگر شما از طرفداران گیمینگ باشید، قطعاً این چند روز را غنیمت می شمارید. در این متن ما قصد داریم تا عناوین کوتاه را به شما معرفی کنیم. عناوینی که در یک یا دو روز قابل تجربه بوده و کیفیت بالایی نیز دارند. دقت کنید که این مدت زمان بستگی به شما نیز دارد. امکان دارد شما یک بازی 8 ساعته را در یک روز تمام کرده یا یک هفته آن را تجربه کنید. به هرحال ما عناوینی را به شما معرفی خواهیم کرد که نیاز به زمان زیادی برای اتمام ندارند.

بازی های کوتاه برای نوروز: Twelve Minutes

بازی 12 دقیقه از عناوین بسیار عجیب عرضه شده در چند سال اخیر است. این بازی به سبک تصمیم گیری بوده و آزادی عمل شما در آن به شدت زیادی است. همانطور که از نامش مشخص است، شما در این بازی 12 دقیقه زمان دارید تا داستان را به پیش ببرید. در اصل شخصیت اصلی بازی در یک حلقه 12 دقیقه ای گیر کرده و این مدت زمان به طور دائم برای او تکرار می شود. حال هدف شما این است که از این حلقه زمانی خارج شوید. از طرفی با اتفاقاتی روبرو خواهید شد که به طور کلی فرایند بازی را تغییر میدهند.

از لحاظ گرافیکی نیز 12 دقیقه چندان عنوان سنگینی نیست. به همین دلیل روی بیشتر سیستم های موجود اجرا می شود. همینطور اینکه طراحی کلی بازی بسیار ساده بوده و کاربر را جذب خواهد کرد. از لحاظ داستانی نیز با وجود اینکه 12 دقیقه کمی عجیب به نظر می رسد، بسیار جالب و فرق دارد. نکته مهم اینجاست که 12 دقیقه در این بازی با واقعیت تطابق دارد. به همین دلیل سعی کنید که سریع تصمیم بگیرید تا بتوانید بازی را به پیش ببرید.

اگر در پی یک تجربه عجیب هستید، 12 دقیقه مخصوص شماست. مخصوصاً اینکه در ایام نوروز زمان خالی زیادی وجود دارد و می توان این بازی را با تمرکز تجربه کرد. به دلیل وجود محتوای متنوع در 12 دقیقه، ممکن است تجربه هر فرد با دیگری متفاوت باشد. این بازی را تجربه کرده و نتایج خود را با دوستانتان مقایسه کنید. شاید اطلاعات جدیدی از شخصیت آن ها بدست بیاورید.

نام بازی: Twelve Minutes

تهیه کننده: Annapurna Interactive

سازنده: Luis Antonio

سبک: ماجراجویی

پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های کوتاه برای نوروز: Twelve Minutes" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: Twelve Minutes"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید