برق گرفتگی در راه بیمارستان!

به گزارش اخبار برخط، یکی از گران قیمت ترین سرویس های اجتماعی در ایالات متحده آمریکا، خدمات پزشکی و بیمارستانی است، اما به لطف پیشرفت تکنولوژی، مدرن و به روز بودن کادر درمانی و تجهیزات بیمارستانی، حداقل امید به زندگی در دوره درمان و پس از آن به مراتب بالاتر از کشورهای دیگر، مانند مملکتمان است.

برق گرفتگی در راه بیمارستان!

این امر تا آنجا پیشرفت داشته که خودروی بدون آلایندگی نیز بخشی از ماموریت این سازمان برای داشتن ناوگان تمام الکتریکی شده است. یک وسیله نقلیه الکتریکی نو در ایالات متحده و مطمئن هستم این تنها ماشینی است که شما فقط در شرایط اضطراری آنهم به اجبار باید از آن بهره ببرید. به قولی نوع توفیق اجباری که ارتباط مستقیمی با سلامتی انسان ها دارد. شرکت داک گو DocGo، ارائه دهنده پیشرو خدمات مراقبت در حین جابه جایی بیماران و در ایالات متحده، از آمبولانس تمام الکتریکی خود رونمایی کرد.

شرکت داک گو ادعا می نماید که آمبولانس بدون آلایندگی آن ها، اولین نمونه در نوع خود است که در کشور ثبت شده است. البته این محصول به طور قابل توجهی سازگار با محیط زیست بوده و یا به قول خودمانی، اصلا آلودگی برای فضای سبز و اکسیژن و زندگی نسبت به آمبولانس معمولی ICE ندارد. به اضافه اینکه نزدیک به صفر رسیدن استفاده از بنزین در این ماشین به طور بالقوه می تواند هزینه های حمل و نقل بیمار را کاهش داده و به گفته این شرکت این اولین گام داک گو در آخرین ماموریت پایبندی این شرکت برای داشتن ناوگان تمام الکتریکی و البته دوستدار محیط زیست تا سال 2032 است.

قبلی 1 از 2 بعدی

آقای استان واشوسکی Stan Vashovsky مدیر عامل و بنیانگذار داک گو می گوید که: ما در کوشش خود برای ایجاد نوآوری های گوناگون در نحوه ارائه مراقبت های ویژه و البته بدون وقفه و حرفه ای برای شهروندان هستیم.ابتکار طراحی چنین محصولی که کلا آلایندگی اش به صفر می رسد به ما نشان می دهد که چگونه داک گو، تحولی بزرگ در ارائه مراقبت های ویژه پزشکی آن هم به صورت سیار ایجاد نموده است.

نوترین آگهی های خودرو

آمبولانس برقی DocGo بر اساس ون بزرگ جثه فورد، مدل ای ترانزیت Ford E-Transit طراحی شده که حدودا 2 سال پیش معرفی گردید. این مدل با سقف کوتاه تر و غیر آمبولانسی و البته قابلیت طی کردن مصافتی حدود 200 کلیومتر با یک بار شارژ را دارد.

شرکتی که این پروژه را در دست گرفته و در این مقاله از آن صحبت می کنیم، تحت برند Lightning eMotors مستقر در کلرادو ایالات متحده است و تقریبا از اوایل سال 2009 بود که راهکار های تخصصی برای پایداری و استفاده بهینه و دوستدار محیط زیست در ناوگان حمل و نقل بیمارستانی و یاری های ویژه امدادی را تا به امروز ارائه داده و حدودا از سال 2018 بود که فعالیتش در زمینه تجهیزات امداد و بدین سمت الکتریکی شدن بیشتر و باسرعت بالاتری سوق داد.

قبلی 1 از 3 بعدی

نیکلاس بتیس، مدیر عملیات بازاریابی و فروش در Lightning eMotors گفت: ما مفتخریم که این فرصت را داشتیم که در کنار DocGo در این ابتکار هیجان انگیز شریک باشیم و کار کنیم.

DocGo میخواهد مراسم بریدن روبان را با یکی از شرکای بیمارستانی در نیویورک برگزار کند تا اولین بیمار با استفاده از آمبولانس تمام الکتریکی منتقل گردد. البته فعلا جزئیات بیشتری از نحوه سفارش و زمان تحویل و قیمت این محصول از سوی این شرکت اعلام نشده است.

منبع: بلاگ دیوار

به "برق گرفتگی در راه بیمارستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق گرفتگی در راه بیمارستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید