تاکید رئیس جمهور بر تسریع در برطرف کمبود بعضی اقلام دارویی

به گزارش اخبار برخط، رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پیش بینی شرایط مختلف و نیازهای احتمالی، بر ضرورت تسریع در برطرف کمبود بعضی اقلام دارویی تاکید نمود.

تاکید رئیس جمهور بر تسریع در برطرف کمبود بعضی اقلام دارویی

به گزارش اخبار برخط، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت پس از استماع گزارش وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کار، رفاه و تامین اجتماعی در مورد اقدامات اجرا شده برای برطرف کمبود بعضی اقلام دارویی، با اشاره به اهمیت پیش بینی شرایط مختلف و نیازهای احتمالی، بر ضرورت تسریع در این امر تاکید نمود.

در این جلسه بر اهمیت تبیین صحیح و دقیق اقدامات امیدآفرین اجرا شده در زمینه های مختلف در کشور، بویژه در امور مالی تاکید شد و با اشاره به اینکه بر اساس گزارش بانک جهانی شاخص کارآمدی دولت پس از 4 سال نزول، سیر صعودی یافته و از 14,9 به 18.27 درصد رسیده است، تصریح شد: این آمار و آثار و تبعات آن باید از طرف مسئولان مربوط برای مردم تشریح گردد.

رئیسی همه دستگاه های دولتی را مکلف کرد در زمینه تهیه لیست اموال مازاد و دارایی های غیرمولد خود و برنامه ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل نمایند.

رئیس جمهور حضور مسئولان بین مردم و آشنایی بیشتر با مسائل و مسائل آنان را زمینه ای برای پاسخ به سئوالات و باز کردن گره های ذهنی مردم دانست که موجب افزایش حس امید و اطمینان آنان خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تاکید رئیس جمهور بر تسریع در برطرف کمبود بعضی اقلام دارویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید رئیس جمهور بر تسریع در برطرف کمبود بعضی اقلام دارویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید