تخصیص اعتبارات مربوط به طرح های مشاغل خانگی بر عهده فرمانداری ها است

به گزارش اخبار برخط، خبرگزاری خبرنگاران- آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی مالی چله شو به مناسبت شب یلدا و با هدف ترویج آیین ها و سنت ها و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود در شهر سورک برگزار گردید .

تخصیص اعتبارات مربوط به طرح های مشاغل خانگی بر عهده فرمانداری ها است

به گزارش خبرنگاراخبار برخطدفترمازندران درساری،سمیه قاسمی طوسی با تاکید بر حفظ و ترویج آیین های سنتی ایران باستان که بر مهر و محبت و توجه بر زیردستان تاکید دارد، گفت: با دستگیری از نیازمندان و خانواده هایی که از نظر مالی توانایی تهیه مایحتاج خود را ندارند، دلی را شاد کنیم و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام برداریم .

وی با تاکید بر ضرورت تقویت اقتصاد زن پایه، گفت: در تخصیص اعتبارات مربوط به طرح های مشاغل خانگی که بر عهده فرمانداری ها است، بانوانی که در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشتند و دارای توانمندی بالا در حوزه های مختلف می باشند در اولویت دریافت وام مشاغل خانگی قرار بگیرند .

مدیر کل امور زنان و خانواده با اشاره به نقش سازنده زنان در اقتصاد خانواده به ویژه در مازندران، اضافه نمود: برپایی نمایشگاه های دائمی یکی از مطالبات به حق زنان و هنرمندان استان است، به معیشت خانواده ها یاری می نماید و از فرماندار شهرستان میاندورود قدردانی می کنم که بستر و زمینه برپایی این نمایشگاه ها را فراهم کرد و در مورد یافتن سرمایه گذار لازم نیز قول مساعد دادند .

وی با اشاره به در پیش بودن میلاد خجسته حضرت زهرا (س) و بعلاوه دهه مبارک فجر، گفت: مناسبت های پیشِ رو برترین فرصت برای برپایی چنین نمایشگاه هایی است تا ضمن فروش محصولات و تولیدات این بانوان، به معرفی این افراد به بازار یاری می نماید و منجر به تقویت انگیزه و تشویق این افراد برای فعالیت های مالی خواهد شد .

گفتتی است، افتتاح جشنواره فرهنگی مالی چله شو با حضور فرماندار میاندورود، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران، شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران ادارات شهرستانی و زنان توانمند شهرستان میاندورود برای چهارمین سال پیاپی برگزار گردید، نمایشگاهی که به مدت دو روز 28 و 29 آذر ماه در محل شهرداری سورک دایر خواهد بود .

منبع: خبرگزاری آریا

به "تخصیص اعتبارات مربوط به طرح های مشاغل خانگی بر عهده فرمانداری ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبارات مربوط به طرح های مشاغل خانگی بر عهده فرمانداری ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید