صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد

به گزارش اخبار برخط، قرارداد صادرات محصولات سایپا به روسیه کاملاً منتفی شد. مدیر کل Best Motors LLC به عنوان شرکت واردکننده محصولات سایپا به روسیه گفت که خودروهای ایرانی خریداری در بازار خودرو این کشور ندارند.

صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - پایگاه خبری Газета.Ru با بیان این حقیقت متوجه شد که توزیع کننده روسی خودروهای ایرانی سایپا یعنی Best Motors LLC، از برنامه های خود برای فروش این خودروها در روسیه صرف نظر نموده است. این بدان معناست که بنیانگذاران شرکت تصمیم به انحلال آن گرفتند.

الکساندر استپانوف مدیر کل Best Motors LLC به پایگاه خبری Газета.Ru گفت: شرایط مالی کمی تغییر نموده است. آن موقع [ماه ها پیش] برند سایپا در قیمت گذاری و هر چیز دیگری جالب بود. اما الان صادرات محصولات سایپا نه تنها هیچ سودی ندارد، بلکه فروش آنها هم سخت خواهد بود.

به بیان استپانوف، با نرخ فعلی ارز و افزایش هزینه های بازیافت، فروش خودروهای سایپا با قیمتی که از ابتدا پیش بینی شده بود امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس Best Motors LLC در خاتمه گفت: قیمت خودروی ایرانی باید 20 تا 30 درصد کمتر از خودروهای چینی باشد. جالب اینجاست که ماه ها پیش مدیران سایپا از فرصت سرمایه گذاری در بازار خودرو روسیه سخن می گفتند.

اما برگزاری نمایشگاه خودرو اوراسیا نشان داد که روس ها نه تنها به خودروهای ایرانی علاقه ای ندارد، بلکه کوشش دارند خودروهای بی کیفیت تر خود را به ما بفروشند.

گروه خودروسازی سایپا برنامه داشت تا در سال اول حضور در روسیه، 10 هزار دستگاه از محصولات خودر را در این کشور بفروش برساند.

حتی در اواخر خرداد ماه امسال مشاهده شد که بعضی از نمونه های ساینا S دنده ای، کوییک اتوماتیک، شاهین G دنده ای و کوییک دنده ای به روسیه و بلاروس رفتند. جالب اینجاست که سایپایی ها در نمایشگاه خودرو اوراسیا، خبر از تداوم همکاری با روس ها در زمینه صادرات خودرو دادند!

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

قرار بود خودروهای سایپا در بازار خودرو روسیه قیمتی بین 1 تا 1.7 میلیون روبل (545 میلیون تومان تا 930 میلیون تومان) داشته باشند. اما حال با این تفاسیر باید گفت که سایپایی ها یک فرصت دیگر را نیز از دست دادند و بدون فروش یک دستگاه خودرو در روسیه و بلاروس، از بازار خودرو این کشورها کنار گذاشته شدند.

نبکا ET5 شرکت نبکا ؛ محصول برقی کُشنده بازار خودرو ایران با یک ستاره ایمنی

موتور نمایشگاه خودرو تهران 1402 استارت خورد

ثبت نام سایپا اطلس شروع شد / شروع موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟

لادا نیوا تراول نیکا موتور با این مشخصات معرفی گردید / قیمت و امکانات رفاهی

لادا وستا نیکا موتور با این مشخصات به بازار می آید / قیمت و امکانات

منبع: بیت ران

به "صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید