حرکت عجیب مسی که از دید دوربین ها، مخفی نماند

به گزارش اخبار برخط، تهران- خبرنگاران- حرکت جالب لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی آبی اناری ها در جریان بازی این تیم مقابل رایو وایکانو که البته از دید دوربین های معمول رقابت های لالیگا پنهان ماند، به سوژه جدید محافل فوتبالی تبدیل شد.

حرکت عجیب مسی که از دید دوربین ها، مخفی نماند

به گزارش روز سه شنبه اخبار برخط، روزنامه مارکا اسپانیا نوشت: لیونل مسی فوق ستاره تیم بارسلونا هرگز با رفتارهایی همچون تمارض و کوشش برای فریب داوران در بازی ها شناخته نمی گردد و از حیث رفتارهای جوانمردانه و ورزشی همیشه الگوی خاصی به شمار می رود و دیدار آخر هفته آبی اناری ها مقابل رایو وایکانو شاهد یکی دیگر از رفتارهای عجیب و خاص جادوگر آرژانتینی بود.

در واقع، اگرچه کاتالان ها می توانستند در جریان حرکت مسی به وضوح صاحب یک ضربه پنالتی شوند اما اهدای چنین هدیه ای از سوی داور به آبی اناری ها، ظاهرا به مذاق کاپیتان این تیم خوش نمی آمد چرا که به نظر وی صحنه مذکور به هیچ عنوان مستحق اعلام خطا و متعاقبا پنالتی نبوده است.

البته تصاویر مربوط به این حادثه به وسیله تصاویر معمول تلویزیونی به دست نیامد بلکه به لطف دوربین های برنامه تلویزیونی ال دیا دسپوئس که از شبکه مووی استار پلاس پخش می گردد و در گوشه و کنار استادیوم های محل برگزاری بازی های لالیگا تعبیه شده است، استخراج شد؛ دوربین هایی که کوچک ترین صحنه های اتفاق افتاده در بازی های لالیگا را به شکلی منحصربه فرد ثبت می نماید و نمونه آن در هیچ کجای اروپا به چشم نمی خورد.

در جریان صحنه مذکور، مسی در محوطه جریمه حریف نقش بر زمین می گردد و بازیکنان بارسا ماریو مِلرو لوپز داور میدان را برای تهییج وی به اعلام ضربه پنالتی محاصره می نمایند اما شماره 10 دوست داشتنی آبی اناری ها پس از اطلاع از اعلام نشدن ضربه پنالتی به سمت قاضی رفته و از او می خواهد تا صحنه را با یاری داور ویدئویی (VAR) بازبینی نکند.

لب خوانی مکالمه مسی با داور از این قرار است: به VAR نگاه نکن، به بازی ادامه بده، اتفاقی نیفتاد.

اینکه یک بازیکن در چنین صحنه هایی ادعا کند که هیچ پنالتی رخ نداده است اتفاقی غیرعادی محسوب می گردد و در خصوص مسی می توان گفت این موضوع بعد دیگری از عجیب بودن کاپیتان آبی اناری ها را آشکار می نماید.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "حرکت عجیب مسی که از دید دوربین ها، مخفی نماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت عجیب مسی که از دید دوربین ها، مخفی نماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید