شارژری که گوشی را ضدعفونی می کند

به گزارش اخبار برخط، اخیرا شارژری به نام شارژر بی سیم 2 در 1 + ضدعفونی کننده فرابنفش (2-in-1 Wireless Charger + UV Sanitizer) توسعه داده شده است که همزمان با شارژ کردن گوشی هوشمند کاربران عملیات ضدعفونی گوشی را نیز انجام می دهد.

شارژری که گوشی را ضدعفونی می کند

این شارژر بی سیم نه تنها گوشی کاربران را شارژ می کند بلکه با ساطع کردن اشعه فرابنفش باعث می شود تا فرایند تمیز کردن گوشی کاملاً بدون دردسر انجام شود.

این دستگاه از رابط شارژ چی پشتیبانی می کند و قادر به شارژ کرد بیشتر گوشی های هوشمندی که از شارژ بیسیم پشتیبانی می کنند است. در این میان، یک عملکرد تشخیص هوشمند به آن این امکان را می دهد سایر لوازم کوچک مانند ایربادز، اسباب بازی های بچه ها، عینک، ساعت، جواهرات و موارد دیگر را بدون اینکه الزاما شارژ کند، ضدعفونی کند.

چی(Qi) یک رابط استاندارد توسعه یافته توسط کنسرسیوم شارژ بی سیم(Wireless Power Consortium) برای انتقال قدرت الکتریکی القایی تا فواصل چهار سانتی متر(1.6 اینچ) است. سیستم چی شامل یک پد انتقال قدرت و یک گیرنده سازگار در یک دستگاه قابل حمل است. برای استفاده از این سیستم، دستگاه تلفن همراه در بالای پد انتقال قدرت قرار می گیرد، که آن را از طریق القای الکترومغناطیسی شارژ می کند.

دستگاه دارای سیم پیچ مخصوص است. همچنین دارای یک میدان مغناطیسی پایدار و میزان تبدیل(conversion rate) 80 درصد است. این موضوع باعث می شود دستگاه به طور اتوماتیک پس از شارژ کردن کامل گوشی خاموش شود. قیمت این محصول 37.99 دلار است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "شارژری که گوشی را ضدعفونی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژری که گوشی را ضدعفونی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید