موبایل، تبلت و گجت ها

پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد.

23 اسفند 1402

نرم افزارها دیگر رایگان نخواهند بود!

باتوجه به پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی در سال های اخیر، می توان پیش بینی کرد که هوش مصنوعی پایه و اساس گوشی های هوشمند در آینده ای نزدیک خواهد بود.

6 اسفند 1402

ویژگی گوشی نو سامسونگ که در هیچ گوشی دیگری پیدا نمی گردد

دیجیاتو نوشت: از میان ویژگی های تازه گلکسی S24 اولترا مانند جنس تیتانیومی بدنه، به پوشش ضدانعکاس نمایشگر آن کمتر توجه شده است. با توجه به مقایسه های صورت گرفته، پرچمدار تازه سامسونگ اساساً هیچ رقیبی در این زمینه ندارد. حتی آیفون 15 پرو مکس که از نظر جنس...

2 بهمن 1402

ویدئوی مشاجره بن افلک و جنیفر لوپز لو رفت

جنیفر لوپز و بن افلک که کمتر از یک سال از ازدواجشان می گذرد، اوایل این ماه در حال دعوا در ماشین خود در بورلی هیلز بودند که پشت چراغ قرمز توقف کردند و یک گردشگر اروپایی که متوجه آنها شده است، از این لحظه فیلم گرفت.

24 اردیبهشت 1402

جزئیات نو از مشخصات و زمان عرضه آیفون 15

اپل گوشی های سری آیفون 15 را اواخر شهریور سال جاری رونمایی خواهد نمود.

29 فروردین 1402

وردپرس بهتر است یا سایت ساز وبزی؟ با کدام سایت خود را بسازیم؟

اغلب اوقات انتخاب کاربران برای طراحی وب سایت، پلتفرم وردپرس یا استفاده از یک سایت ساز است. هر دو ابزار برای ساختن یک وب سایت فوق العاده، کافی و کاربردی هستند و هر کدام هم مزایای خاص خود را دارند؛ اما برای انتخاب هریک بهتر است هم وردپرس را به خوبی بشناسید...

17 فروردین 1402

11 ویژگی که دوست داریم در آیفون تاشو ببینیم

سامسونگ چند سال قبل با معرفی اولین گوشی های تاشو خود سروصدای زیادی به راه انداخت و در حال حاضر همچنان مهم ترین بازیگر در این بازار محسوب می گردد. اپل در زمینه فناوری های نوین به شدت محافظه کارانه عمل می نماید ولی اگر تا چند سال آینده شاهد رونمایی از آیفون...

8 فروردین 1402

گجت ابداعی محقق ایرانی برای جلوگیری از غرق شدن شناگران

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، هرچند غریق های نجات در استخرها نقش مهمی در نجات جان شناگرها دارند اما گاهی اوقات آنها به سختی می توانند تمام شناگران تحت نظارتشان را رصد نمایند.

28 آبان 1401

چرا گوشی های موبایل دیگر مثل قبل مجذوب کننده و سرگرم کننده نیستند؟

در گوشی های هوشمند آنچه که کاربران سرگرم کننده می دانند، نرم افزار است ولی هنوز جا برای کار های سخت افزاری هم وجود دارد.

29 شهریور 1401

با زیباترین دیدنی های قائن آشنا شوید

زعفران یک نوع گیاه و در واقع به نوعی افزودنی و طعم دهنده در غذاها، بستنی ها، کیک و دسرهای مختلف می باشد، شاید بگویید چرا باید مطلب گردشگری خود را با زعفران شروع کنیم، حتما بارها برای شما پیش آمده که برای خرید زعفران خوب و باکیفیت درخواست زعفران قاین نموده...

12 مرداد 1401

تصاویر واقعی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ منتشر شد

گوشی زد فلیپ 4 را در حالت بازشده نشان می دهد که چین روی نمایشگر به سختی قابل تشخیص است. البته این مسئله به زاویه دید نیز بستگی دارد و باید دید آیا این حالت، در هنگام نگاه کردن به نمایشگر از زوایای مختلف نیز مشاهده می شود یا خیر.

27 تیر 1401

عرضه جهانی گوشی های گیمینگ بلک شارک سری 5

اخیرا بلک شارک جدیدترین گوشی گیمینگ خود، بلک شارک سری 5 را رسما روانه بازار کرده است. بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو دو مدلی هستند که مخصوص گیمر ها ارائه شده اند.

26 تیر 1401

برترین ایده ها برای صرفه جویی در هزینه های سفر

سایت مشهور Uproxx هر هفته با کاربران حرفه ای خودش که به صورت مداوم مسافرت می فرایند و کاملا هم باتجربه هستند، سؤالاتی را در خصوص بخش های مختلف سفر مطرح می نماید و سپس برترین توصیهی آنها را با شما به اشتراک می گذارد. با خبرنگاران در ادامه همراه باشید.

25 تیر 1401

رندر گلکسی A73 از طراحی آشنا و حذف جک هدفون خبر می دهد

بر اساس گزارش های منتشر شده، در سال 2022 جذابیت گوشی های سری گلکسی A دوچندان خواهد شد. روز گذشته گوشی 5G گلکسی A13 با قیمت مناسب معرفی شد و به نظر می رسد گلکسی A33 هم از بدنه ضد آب بهره می برد. حالا به لطف انتشار تصاویر رندر گلکسی A73 می توانیم به ویژگی های ظاهری...

21 تیر 1401

شیائومی ردمی نوت 11 4G معرفی گردید؛ ردمی 10 با یک دوربین کمتر

ردمی که یکی از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می گردد مدتی قبل از گوشی های سری ردمی نوت 11 رونمایی کرد. حالا این شرکت با معرفی نسخه 4G ردمی نوت 11 یک عضو تازه به این خانواده اضافه نموده است.

19 تیر 1401

چه کنیم تا برای کارهای روزانه وقت کم نیاوریم؟

تهران (پانا) - لحظاتی هستند که احساس می کنید زمان کافی برای انجام کارهایتان را ندارید. مثلاً پیاده روی نکرده اید، با دوستتان شش ماه تماس نگرفته اید ، شغل تازه را درخواست نداده اید، نتوانستید گزارش درخواستی رئیس را به اتمام برسانیدو هزاران کار مانده دارید....

10 تیر 1401

تصاویر رسمی پیکسل 7 و 7 پرو را دیدن کنید

گوگل در مراسم I/O امشب تصاویر رسمی پیکسل 7 و 7 پرو را هم با کاربران به اشتراک گذاشت و اعلام نمود پاییز سال جاری رسما از آن ها رونمایی می نماید.

7 تیر 1401

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 1401 منتشر شد

همزمان با شروع ثبت نام کنکور سراسری سال 1401 دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهاده شد.

3 خرداد 1401

عرضه گوشی میان رده اپو A76 4G

گوشی Oppo A76 4G مجهز به پردازنده اسنپدراگون 680، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 90 هرتزی در بازار مالزی عرضه شد.

2 خرداد 1401

لنوو قدرت فن دوگانه لیجن Y90 را در یک ویدیو به تصویر کشید

لنوو قرار است به زودی از گوشی لیجن Y90 رونمایی کند و به همین دلیل امروز ویدیویی را با موضوع خنک کننده دوگانه این محصول با کاربران به اشتراک گذاشت.

17 اردیبهشت 1401
تعداد: (82)