عکس همسر اول و دوم بابک جهانبخش ! ، کدام زیباترند !

به گزارش اخبار برخط، خبرنگاران: عکسی که از همسر اول و دوم بابک جهانبخش در اینستاگرام منتشر شده است.

عکس همسر اول و دوم بابک جهانبخش ! ، کدام زیباترند !

بابک جهانبخش ، متولد فروردین سال 1362 برابر با 21 مارس 1983 در بوخوم آلمان است. نام اصلی و شناسنامه ای بابک جهانبخش علی جهانبخش است. بابک جهانبخش فعالیت خود را از سال 1384 شروع نموده و تا به امروز بابک جهانبخش از پرطرفدارترین خواننده ها و موزیسین ها بشمار می رود. مدرک تحصیلی بابک جهانبخش دیپلم تجربی است.

به گزارش اخبار برخط، آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار گردید برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد. مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است. همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود. این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به علت نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها به جای مانده است .

پدر و مادر بابک جهانبخش ایرانی هستند ولی بعلت تحصیلات پدرش در آلمان وی در بوخوم به دنیا آمد. بابک جهانبخش یک خواهر کوچکتر دارد.

بابک جهانبخش از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم شروع کرد و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش برترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را شروع کند و دوره های آموزشی نو را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن موقع با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار گردید برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد. مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است. همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود. این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به علت نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها به جای مانده است .

منبع: دلگرم

منبع: رکنا

به "عکس همسر اول و دوم بابک جهانبخش ! ، کدام زیباترند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس همسر اول و دوم بابک جهانبخش ! ، کدام زیباترند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید