فاصله استقلال با پرسپولیس 5 امتیاز شد

به گزارش اخبار برخط، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. جعفر سلمانی در دقیقه 54 تک گل استقلال را به ثمر رساند.

فاصله استقلال با پرسپولیس 5 امتیاز شد

استقلال در شرایطی در این بازی به پیروزی رسید که تیم فجر سپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتر است که می تواند بازیکن سرباز بگیرد و پیش از این مسابقه نیز به ادامه حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در استقلال به علت مشمول شدن این بازیکنان معترض بود که پیش از بازی، شرایط این بازیکنان معین تکلیف شد و دو بازیکن استقلال سرباز شدند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی (2+90 - عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده (86 - سعید مهری)، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف (60 - امیرعلی صادقی) و رودی ژستد (86 - ارسلان مطهری).

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، رضا علیاری، علی ملایی، حمید نعمتی (80 - شهرام گودرزی)، دانیال کردستانی (59 - محمدعرفان معصومی)، احمدرضا زنده روح (80 -)، اتابک زارعی، یوسف وکیا، فرزان دانا و محمد کاظمی (59 - حسین مهربان).

داور: رضا عادل

منبع: فرارو

به "فاصله استقلال با پرسپولیس 5 امتیاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله استقلال با پرسپولیس 5 امتیاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید