قزوین چهارشنبه شب آرامی را سپری می نماید

به گزارش اخبار برخط، در هفته های اخیر با فرهنگ سازی صورت گرفته توسط رسانه ها و انعکاس پیامدهای ناگوار سال گذشته در حوادٍث چهارشنبه آخر سال گزارش ها حاکی است تا ساعت مخابره این خبر در ساعت 21.30 دقیقه شب آرامی را در حال سپری کردن هستیم.

قزوین چهارشنبه شب آرامی را سپری می نماید

در راستای عمل به رسالت حرفه ای در عرصه رسانه، اخبار برخط با تهیه دو میزگرد با موضوع چهارشنبه سوری و راه های کاهش حوادث آن و نیز تهیه چند گزارش از روینمودهای مثبت این آئین سنتی و توجه به مراقبت والدین بر رفتار فرزندان و نیز هشدارهای پلیسی و مشاوره های کارشناسی موجب شده امشب با حوادث بسیار کمتری نسبت به سال قبل روبرو باشیم و تاکنون آتش نشانی مأموریت مهمی نداشته است.

قدیر موسی خانی دقایقی قبل در تبادل نظر با اخبار برخط گفت: خوشبختانه تا این ساعت ما حادثه مهمی نداشتیم و چند حادثه گزارش شد و دو مورد آتش زدن لاستیک و سطل زباله در چند منطقه دیده شد که مورد مهمی برای اطفا نبود.

وی بیان نمود: بسیار خشنود هستیم که تا این ساعت با حادثه ناگواری روبرو نبودیم و به نظر می رسد با درک بالای مردم قزوین بویژه جوانان و کنترل برنامه ها می توان اذعان کرد چهارشنبه بدون حادثه ای را سپری نموده ایم.

50 دستگاه آتش نشانی در آماده باش است

معاون عملیات سازمان آتش نشانی توضیح داد: در این روز 50 دستگاه آتش نشانی در شهر قزوین آماده باش کامل است و علاوه بر 8 ایستگاه آتش نشانی تعداد 6 تیم در خیابان ها تردد می کردند تا اگر حادثه ای رخ داد بسرعت وارد مأموریت شوند.

موسی خانی یادآور شد: همچنین چهار اکیپ موتوری اطفای حریق در شهر گشت زنی می نمایند و 150 نیروی آتش نشان در آمادگی کامل است که خوشبختانه این شب با آرامش در حال سپری شدن است.

وی اظهار امیدواری کرد تا ساعات آینده نیز هیچ حادثه ای در شهر قزوین رخ ندهد و چهارشنبه آخر سال در قزوین با آرامش سپری گردد.

موسی خانی تهیه میزگرد ویژه چهارشنبه آخر سال توسط اخبار برخط و گزارش های آن را در کنار اقدامات اجرا شده از سوی سایر رسانه ها بویژه صدا و سیما را در کاهش حوادث بسیار مؤثر دانست و از این حرکت تشکر کرد.

گزارش های دریافتی از اورژانس حاکی است تعداد مصدومان به 38 نفر رسیده است که بیشتر آنها سرپایی مداوا شده اند.

بر اساس آخرین خبر دریافتی از اورژانس از 38 مصدوم اعلام شده تعداد 23 نفر در قزوین، 6 نفر در آبیک، شش نفر در تاکستان، یک نفر در بویین زهرا، و دو نفر در شهرستان البرز مصدوم شده اند.

در سال گذشته 117 نفر در قزوین مصدوم شدند که یک نفر به دلیل شدت جراحات وارد شده به ناحیه چشم، نابینا شد که سال جاری تعداد مجروحان به 38 نفر رسیده و تاکنون حادثه وخیمی برای کسی رخ نداده است و بیشتر مصدومان پس از درمان از بیمارستان مرخص شده اند.

امید می رود در ساعات باقیمانده از آخرین چهارشنبه سال نیز حادثه ای برای شهروندان رخ ندهد و شب آرامی را سپری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قزوین چهارشنبه شب آرامی را سپری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزوین چهارشنبه شب آرامی را سپری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید