منچسترسیتی برای خرید مسی اقدام نخواهد کرد

به گزارش اخبار برخط، یک رسانه انگلیسی مدعی شده که باشگاه منچسترسیتی قصد ندارد برای خرید کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اقدامی انجام دهد.

منچسترسیتی برای خرید مسی اقدام نخواهد کرد

به گزارش اخبار برخط و به نقل از شبکه اسکای اسپورت انگلیس؛ آینده لیونل مسی یکی از مبهم ترین مسائل مهم دنیای امروز فوتبال است. این بازیکن 33 ساله که در تابستان سال جاری برخلاف میلش مجبور شد در بارسلونا بماند تنها تا خاتمه فصل با این تیم قرارداد دارد و به همین دلیل هم می تواند در ماه ژانویه با هر تیمی که می خواهد وارد مذاکره گردد تا در خاتمه فصل به عنوان بازیکن آزاد آبی و اناری ها را ترک کند. این یعنی مشتریان مسی احتیاج نیست بابت جذب او پولی به بارسلونا بپردازد.

این شرایط خاص ممکن است بسیاری از تیم های مطرح اروپایی را برای خرید مسی وسوسه کند و در این میان منچسترسیتی تیمی بود که بیشتر از نامش به عنوان مشتری این بازیکن آرژانیتنی به گوش می رسید. حضور پپ گواردیولا در من سیتی یکی از دلایلی است که برای محتمل بودن رفتن مسی به استادیوم اتحاد ذکر می گردد؛ با این حال سِرما هانتر خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس مدعی شده که باشگاه منچسترسیتی کوشش برای جذب مسی را تکذیب نموده است. او گفت: من به وسیله منابع نزدیک به باشگاه آگاه شدم که سیتی قرار نیست برای جذب مسی کوششی انجام دهد. طبق اطلاعاتی که من دارم، در حال حاضر درهای ورود به سیتی به روی مسی بسته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی اخبار برخط بخوانید. (کلیک کنید)

هانتر درباره دلیل منصرف شدن سیتی هم گفت: سیتی برای امتناع از خرید مسی دو دلیل دارد. یکی سن اوست و دیگری مسائل اقتصادی. حتی به عنوان بازیکن آزاد نیز جذب مسی به خاطر حقوق نجومی اش سخت است. او سالانه 100 میلیون یورو حقوق می گیرد که این بار اقتصادی سنگینی روی دوش باشگاه می گذارد. پرداخت چنین حقوقی آن هم در حالی که شرایط اقتصادی باشگاه تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته کار آسانی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منچسترسیتی برای خرید مسی اقدام نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی برای خرید مسی اقدام نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید