پوچتینو: بعد از فینال لیگ قهرمانان خودم را 10 روز حبس کردم

به گزارش اخبار برخط، سرمربی تاتنهام از روزهای تلخ خود بعد از شکست برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان گفت.

پوچتینو: بعد از فینال لیگ قهرمانان خودم را 10 روز حبس کردم

به گزارش اخبار برخط و به نقل از تایمز، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم تاتنهام هنوز نتوانسته با این تیم جام به دست بیاورد ولی او در موفقیتی تاریخی، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند ولی با شکست از لیورپول نتوانست قهرمان گردد.

پوچتینو از روزهای سخت خود بعد از این شکست بزرگ سخن گفت و اعلام نمود مدتها بعد از این باخت از خانه خارج شد. او در همین ارتباط افزود: واقعا شکست دردناک و بدی بود. 10 روز در خانه ماندم و بیرون نرفتم. خودم را در خانه حبس نموده بودم. مدتها برای این دیدار خودمان را آماده نموده بودیم ولی بر سر جزئیات کوچک بازنده شدیم و نتوانستیم قهرمان شویم. روز بعد از مادرید به بارسلون رفتم. هنوز هم که به آن دیدار فکر می کنم افسوس می خورم و یادآوری آن خاطرات تلخ است. وقتی واکنش مردم را در اسپانیا دیدم و هوادارانی که در انگلیس داشتیم، فهمیدم که باید به تیمم افتخار کنم. همه از یک تاتنهام فوق العاده حرف می زدند و این باعث افتخار و مباهات است.

او در ادامه صحبت های خود گفت: فصل جدید در آستانه شروع شدن است و همه انگیزه های جدیدی دارند و همه چیز از لباس تا استادیوم عوض شده و بهتر است اهداف جدیدی برای خود ترسیم کنیم. باید بتوانیم لیگ را با قدرت و انگیزه دو چندان شروع کنیم و بتوانیم عملکرد فصل قبل خودمان را بهبود ببخشیم. این را هم باید در نظر بگیرید که تیم های دیگر در لیگ برتر هزینه های بیش تری می نمایند و خریدهای زیادی دارند ولی ما نسبت به تیم های رقیب خیلی کم خرید کردیم و بهتر هستیم.

تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول با نتیجه دو بر صفر بازنده شد. سال هاست که این تیم لندنی در حسرت کسب جام بوده است و در این سال ها بارها در آستانه رسیدن به جام بوده است ولی نتوانسته این مهم را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پوچتینو: بعد از فینال لیگ قهرمانان خودم را 10 روز حبس کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: بعد از فینال لیگ قهرمانان خودم را 10 روز حبس کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید