مهاجم خارجی به پرسپولیس پیوست ، توافق نهایی سرخ ها با جانشین لوکادیا

به گزارش اخبار برخط، بعد از جدایی غافلگیر کننده یورگن لوکادیا، پرسپولیس چند مهاجم خارجی را زیر نظر داشت که در نهایت مذاکرات با بازیکن برزیلی به مراحل نهایی نزدیک شد.

مهاجم خارجی به پرسپولیس پیوست ، توافق نهایی سرخ ها با جانشین لوکادیا

، لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس که قرار است در این تیم جایگزین یورگن لوکادیا بگردد، دقایقی پیش با این تیم به توافق نهایی دست یافت.

بعد از جدایی غافلگیر کننده یورگن لوکادیا، پرسپولیس چند مهاجم خارجی را زیر نظر داشت که در نهایت مذاکرات با لئاندرو پریرا به مراحل نهایی نزدیک شد.

طرفین در ساعات پایانی جابجایی زمستانی مذاکرات فشرده ای را دنبال نموده و در نهایت به توافق دست یافتند.

پریرای 31 ساله که با گامبا اوزاکا در لیگ قهرمانان آسیا بازی نموده، مسئله ای برای حضور در لیگ برتر ندارد و در این زمینه توافق نهایی برای عقد قرارداد یک و نیم ساله صورت گرفت و قرار است با نهایی کردن بلیت حضور این بازیکن، او به زودی راهی تهران گردد.

پیش قرارداد بین دو طرف برای این بازیکن ارسال شده و به امضا نیز رسیده تا رسما این بازیکن جدیدترین خارجی پرسپولیس لقب گیرد و باید دید قادر خواهد بود جای خالی یورگن لوکادیا را پر نموده و به تیم برای گلزنی در نیم فصل دوم یاری کند یا خیر.

پرسپولیس در حال حاضر گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف و شیخ دیاباته را به عنوان بازیکنان خارجی اش در اختیار دارد و با حضور پریرا سهمیه خود را تکمیل نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهاجم خارجی به پرسپولیس پیوست ، توافق نهایی سرخ ها با جانشین لوکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم خارجی به پرسپولیس پیوست ، توافق نهایی سرخ ها با جانشین لوکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید