پارسایی: در نیمه دوم اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم

به گزارش اخبار برخط، سرمربی تیم هندبال فراز بام گفت: هدف ما این بود که از بازی با سپاهان استفاده کنیم و برای دوره بعد آماده شویم.

پارسایی: در نیمه دوم اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی اخبار برخط، در سومین روز از دور دوم مرحله برگشت لیگ برتر هندبال، یادواره شهید پورجعفری دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فراز خائیز دهدشت به تساوی دست یافتند.

مجید پارسایی، سرمربی تیم هندبال فرازبام پس از تساوب تیمش در این ملاقات گفت: آخرین بازی از مرحله گروهی را انجام دادیم. در 20 روز گذشته کوشش کردیم تا از لحاظ تاکتیکی تیم را به شرایط مطلوب برسانیم و روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کردیم. بچه ها نیز خوب بازی کردند.

وی در ادامه اضافه نمود: نیمه دوم متاسفانه اشتباهات تاکتیکی ما زیاد شد و بازیکنان عجله کردند و در نهایت بازی مساوی شد. آنچه از بازی می خواستیم به دست آوردیم. هدف ما این بود که از این بازی استفاده کنیم و برای دوره بعد آماده شویم.

سرمربی فرازم بام تاکید نمود: ما در گروه سختی قرار داریم و چهار تیم با آمادگی کامل پا به مسابقات گذاشته بودند. باید به بکماز، سرمربی زغال سنگ طبس که تیم خوبی را راهی مسابقات نموده تبریک بگویم. زغال سنگ متاسفانه با مصدومیت یکی از بازیکنانش نتوانست آنطور که باید در دور دوم پیروز باشد. شرایط مسابقات به گونه ای شده که سه تیم به دور بعدصعود می نمایند و از نظر من زغال سنگ صندلی بالاتری دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی اخبار برخط بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پارسایی: در نیمه دوم اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارسایی: در نیمه دوم اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید