هوش مصنوعی

معرفی 10 سایت طراحی آنلاین رایگان (خارجی و ایرانی)

در این مقاله قصد داریم شما را با 10 سایت برتر که دارای بخش طراحی آنلاین هستند آشنا کنیم و لینک بخش مربوطه را نیز برای شما قرار می دهیم . با ما همراه باشید.

2 اردیبهشت 1403

نرم افزارها دیگر رایگان نخواهند بود!

باتوجه به پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی در سال های اخیر، می توان پیش بینی کرد که هوش مصنوعی پایه و اساس گوشی های هوشمند در آینده ای نزدیک خواهد بود.

6 اسفند 1402

معاون علمی رئیس جمهور: ایران در حوزه هوش مصنوعی از نظر علمی، رتبه دوم منطقه است

دیجیاتو نوشت: به گفته دهقانی جایگاه ایران از بُعد کاربرد هوش مصنوعی، رتبه 77 دنیاست.

10 مهر 1402

هوش مصنوعی حالا خبرنگاری هم می نماید

مهر نوشت: یک نشریه حوزه فناوری با استفاده از هوش مصنوعی 73 پست فراوری و منتشر نموده است.

4 بهمن 1401

گجت ابداعی محقق ایرانی برای جلوگیری از غرق شدن شناگران

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، هرچند غریق های نجات در استخرها نقش مهمی در نجات جان شناگرها دارند اما گاهی اوقات آنها به سختی می توانند تمام شناگران تحت نظارتشان را رصد نمایند.

28 آبان 1401

توسعه اپلیکیشن برای شناسایی سرطان با صوت

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، محققان مشغول توسعه هوش مصنوعی هستند که می تواند ارتعاشات صوت و الگوهای تنفس هر فرد را برای ردیابی سرنخی از بیماری رصد کند.

21 مهر 1401

عرضه جهانی گوشی های گیمینگ بلک شارک سری 5

اخیرا بلک شارک جدیدترین گوشی گیمینگ خود، بلک شارک سری 5 را رسما روانه بازار کرده است. بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو دو مدلی هستند که مخصوص گیمر ها ارائه شده اند.

26 تیر 1401

تصاویر رسمی پیکسل 7 و 7 پرو را دیدن کنید

گوگل در مراسم I/O امشب تصاویر رسمی پیکسل 7 و 7 پرو را هم با کاربران به اشتراک گذاشت و اعلام نمود پاییز سال جاری رسما از آن ها رونمایی می نماید.

7 تیر 1401

سیستم تصویربرداری سه بعدی از زمین به یاری اکتشاف معادن می آید

اسکنر مغناطیسی زمین با مقدار گیری و آنالیز میدان های مغناطیسی در سطح زمین، توانایی تصویرسازی سه بعدی از اشیاء و ذرات زیرزمین را دارد.

23 بهمن 1400

استعفای کارمندان گوگل در پی اخراج محقق هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، چندی قبل گوگل یک محقق هوش مصنوعی خود به نام تیمنیت گبرو را اخراج کرد. اکنون یکی از مدیران بخش مهندسی و یک مهندس نرم افزار در اعتراض به اخراج او، از سمت خود در گوگل استعفا داده اند. چنین روندی نشان از اختلافات ادامه دار...

20 اسفند 1399

مدیریت اطلاعات در عصر کرونا

شواهد نشان می دهد محدودیت های وضع شده برای مدیریت کرونا موفقیت نسبی داشته اند اما مهم ادامه دادن فرایند کاهش تعداد مرگ و میر و خسارت های کروناست. ما نباید از یاد ببریم که ماه های اولیه شیوع کرونا و بالاخص در ایام نوروز و مدتی پس از آن شاهد مدیریت بهتری...

7 بهمن 1399

شرکت Alphabets Loon کنترل بالون های اینترنت خود را به هوش مصنوعی می سپرد

شرکت Alphabets Loon که مسئولیت پرتاب بالون های ارائه دهنده اینترنت در بخش استراتوسفر زمین را بر عهده دارد، به تازگی اعلام نموده است که این شرکت میخواهد سیستم کنترل بالون های خود را از کارمندانش گرفته و این مسئولیت را بر عهده نرم افزارهای طراحی شده توسط این...

13 دی 1399

طراحی سامانه متمرکز برای تسریع در خدمات تشخیص و حذف کرونا

رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات برای طراحی سامانه اطلاعاتی متمرکز تحلیل کلان داده ها در جهت تسریع در خدمات تشخیص و حذف کرونا در این پژوهشکده، اعلام آمادگی کرد.

26 خرداد 1399

روند بازی The Last of Us Part II نسبت به قبل چه تغییری کرده است؟

همان طور که احتمالا می دانید هفته گذشته تعدادی از رسانه ها پیروز شدند بخش کوتاهی از داستان الی را در بازی The Last of Us Part II تجربه کنند. به همین دلیل اخیرا تعداد زیادی از سایت ها گزارشی از بازی نوشتند و اطلاعات فراوانی را از روند بازی به اشتراک گذاشتند. به صورت...

13 آبان 1398

تشخیص سایز کفش با هوش مصنوعی

تهران- خبرنگاران- یک کارخانه فراوری کفش با استفاده از هوش مصنوعی برنامه جدیدی را توسعه داده است که روی موبایل اجرا شده و با اسکن پا امکان خرید آنلاین کفش با سایز مناسب را فراهم می نماید.

31 تیر 1398

ایده جسورانه زاکربرگ برای تسخیر ذهن انسان

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در اندیشه فراوری یک رابط کاربری رایانه ای قابل اتصال به مغز انسان است که از این طریق بتوان فکر افراد را خواند.

5 تیر 1398

دوچرخه های خودران جای تاکسی های اینترنتی را می گیرند

به نظر می رسد که شرکت اوبر تصمیم گرفته است دوچرخه و اسکوترهای خودران را نیز وارد ناوگان حمل و نقل خود کند.

11 خرداد 1398