استارتاپ

چهار اقدام عملیاتی برای دانش بنیان شدن صنایع بزرگ

در طی سال های اخیر، اکوسیستم قدرتمندی متشکل از شرکت های دانش بنیان کوچک و میانه شکل گرفته و اکنون احتیاج اصلی کشور، دانش بنیان شدن صنایع بزرگ و تولیدی است. لازمه تحقق این گام بزرگ چیست؟

23 خرداد 1401

چین از 3 هزار شرکت استارت آپ حمایت می کند

براساس اعلام وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، این کشور در سال جاری میلادی از 3000 شرکت استارت آپ که بر بازارهای اصلی در بخش های خاص تسلط دارند، حمایت می کند.

27 اردیبهشت 1401

کارآفرینی آسان شد

اخیرا حسن روحانی رئیس جمهوری مصوبه ساده سازی مراحل شروع کسب و کار را ابلاغ کرد. در این راستا مشاغلی که مستقیما با موضوعات امنیتی، محیط زیست و سلامت ارتباط ندارند می توانند با ورود به سایت مجوزها به آدرس www.b4g.ir درخواست خود را برای شروع کسب و کار ثبت کنند.

11 فروردین 1400

راز و رمز جوانمرگی کسب وکارهای خانوادگی چیست؟

در وبینار مشترک اتاق تهران با دانشگاه امیرکبیر درباره کسب وکارهای خانگی، ریشه خشکیدگی کسب و کارهای خانوادگی در ایران دستمایه آنالیز دو کارشناس و پژوهشگر این حوزه نهاده شد. در این وبینار، سه فایده عظیم کسب و کارهای خانوادگی به ترتیب رشد سریع در فراوری...

3 بهمن 1399

رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی برگزار می شود

رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی دوشنبه 19 خرداد ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

15 مرداد 1399

استارت آپ ها می توانند منبع درآمد شهر باشند

خبرنگاران/اصفهان معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: زمانیکه از شهر هوشمند صحبت می کنیم، به این معنی است که کل شهر می تواند به پارک علم و فناوری تبدیل گردد، در این میان نقش شهرداری ها بسیار حائز اهمیت است که شهرداری اصفهان باید به آن توجه ویژه کند. ...

19 بهمن 1398

سومین دوره مسابقات چالش های فناوری اطلاعات برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار است که تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد.

9 مرداد 1398

حمایت از استارتاپ ها احتیاج به سرمایه گذاری کسب وکارهای سنتی دارد، استارتاپ، راهی برای افزایش فراوری ملی

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حمایت و فرهنگ سازی برای اعتماد به استارتاپ ها نیازمند این است که کسب و کارهای سنتی نیز روی آنها سرمایه گذاری نمایند.

8 تیر 1398