تئاتر

اوج سرگرمی و لذت بی کران در نیویورک گردی

حتما تا به حال در خصوص نیویورک اطلاعاتی را کسب نموده اید. موقعیت این شهر پر جمعیت و معروف در امریکا می باشد که پارادوکس منطقه ها دیدنی نیویورک را از ویژگی های خود نموده است و بسیاری از مردم مختلف جهان را به سمت خود می کشد. منظره های لذت بخش و طبیعت های موجود...

16 دی 1401

تنفس مصنوعی یک هنر در قلب شهر

محدوده تئاتر شهر هر از چند گاهی میزبان غرفه هایی می شود که برخی از آنان رنگ و بوی هنر صنایع دستی دارند و حکایت از تنفس این هنر در قلب شهر؛ تنفسی که به واسطه ارائه برخی آثار صنعتی در میان هنرهای دستی، در حقیقت تنفسی مصنوعی به شمار میرود.

17 اردیبهشت 1401

رفتار بعید شبنم قلی خانی و دوستش

خبرنگاران:شبنم قلی خانی این عکس را در صفحه اینستاگرامش استوری کرد که خیلی ها گفتند این رفتار از شبنم بعدی بود بدون ماسک در اماکن عمومی حاضر شود.

21 مهر 1400

این مشاغل از شنبه باز هستند

خبرنگاران : طبق اعلام ستاد ملی کرونا، از هفته آینده علاوه بر تمدید محدودیت های کرونایی در اصناف، گروه های یک و دو می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

21 خرداد 1400

ونوشه نمایش منتخب جشنواره تئاتر مازندران، اجرا شد

خبرگزاری اریا- نمایش صحنه ای ونوشه، منتخب جشنواره تئاتر استان مازندران ازساری فقط با حضور داوران و بدون حضور تماشاگر با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد .

5 دی 1399

هالیوودی هایی که از ترامپ متنفر هستند را بشناسید

هالیوودی ها و دونالد ترامپ جدال های زیادی را با یکدیگر داشته اند و گاهی بازیگران واکنش های شدیدی را نسبت به او نشان داده اند.

8 آذر 1399

انتشار کتابی نظری در زمینه نمایش نامه نویسی ، نصرالله قادری، غلامحسین دولت آبادی و آراز بارسقیان اثری مشترک نوشتند

هنرآنلاین نوشت: این کتاب حاصل 5 سال کار و مطالعه نگارندگان آن بر ماهیت نمایش نامه نویس، نمایش نامه و دو جز از اجزای نمایش نامه یعنی طرح و کاراکتر است.

16 شهریور 1399

کارگاه آموزش خبرنگاری در یاسوج برگزار گردید

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد کارگاه آموزشی خبرنگاری با حضور بیش از 30 نفر شرکت کننده آزاد و دانشجو از دانشگاه های استان به همت خبرگزاری خبرنگاران و جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

8 بهمن 1398

شروع هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر میثاق در کاشمر

هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر میثاق با حضور گروه های منتخب نمایشی در کاشمر شروع به کار کرد.

4 مهر 1398

راهنمای سفر به اروپای شرقی

راهنمای سفر به اروپای شرقی قاره اروپا وسعت بسیار زیادی را دارا می باشد و بخش عمده ای از کشورهای دنیا را در خود جای داده است. این قاره برای تمامی سلیقه ها گزینه بسیار مناسبی می باشد. شاید بهتر باشد که این طور بیان کنیم اگر شما به تاریخ ، فرهنگ، سبک های غذایی،...

23 تیر 1398

حاشیه نگاری بر نهمین روز جشنواره تئاتر فجر ، از تعجب تا سرگرمی

روز نهم جشنواره بین المللی تئاتر فجر با استقبال مخاطبان از دو نمایش خارجی که البته وجه سرگرمی شان غالب بود و تقدیر از 10 چهره تئاتر انقلاب که بعضی اسامی باعث تعجب شده بود، سپری شد.

26 خرداد 1398

اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله بازبینی نهایی تئاتر دانشگاهی

اسامی راه یافتگان به بازبینی نهایی بخش تئاتر صحنه استان های تهران و البرز بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام شد.

30 اردیبهشت 1398

تدوین مستند خنده در تاریکی به انتها رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه، تدوین فیلم مستند بلند خنده در تاریکی به کارگردانی مژگان خالقی به انتها رسید. نریشن این فیلم توسط پرویز پورحسینی خوانده گردیده است و این روزها مراحل صداگذاری این مستند طی می گردد.

4 بهمن 1397