آتش نشانی در آریانا سیر خبرنگاران

به گزارش اخبار برخط، پای آتش نشانی به آریانا سیر خبرنگاران رسید! خبرنگاران رسمی دارد که هر دوشنبه موضوعی برای آموزش و یادگیری در آن مطرح می گردد. این جلسات فرصتی است برای پرسش و پاسخ و البته یادآوری و مرور بعضی نکات ضروری. این هفته میزبان کسانی بودیم که شغل شان بسیار مورد توجه است و پر خطر! دوست دارید بدانید این هفته در دوشنبه های آموزشی اریانا سیر خبرنگاران چه گذشت؟

آتش نشانی در آریانا سیر خبرنگاران

ایمنی در محیط کار و آموزش همکاران

در راستای حفظ ایمنی و بهداشت در محیط کار، این بار نوبت به آشنایی و استفاده از کپسول آتش نشانی رسید. دو نفراز عزیزان آتش نشان از مرکز آتش نشانی نزدیک به آریانا سیر اخبار برخط به دفتر آمدند تا درباره حریق و نحوه برخورد با شرایط بحرانی هنگام اتش سوزی با ما صحبت نمایند.

زنگ تئوری آتش نشانی

فضای محبت آمیز و توضیحات خوب آقای سلطانی سبب شد تا همه همکاران در کلاس، حسابی مجذوب آموزش شوند. ایشان در خصوص انواع حریق و کپسول های آتش خاموش کن موجود در بازار صحبت کردند. توضیحات جامع و کامل بود و در نهایت در خصوص نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی توضیحاتی دادند. همکاران در این بین سئوالات و ابهام های خود را مطرح می کردند.

حالا وقت عمل است

پس از تمام شدن صحبت های شفاهی، به محلی سر باز رفتیم تا نحوه کار با کپسول آتش نشانی را به صورت عملی ببینیم. با یاری آقای سلطانی و همکار دیگرشان آقای حسنی، آتشی کنترل شده و ساختگی ساختیم. چند نفراز همکاران داوطلب شدند و آتش را با کپسول خاموش کردند.

سرانجام یک روز آموزشی

در سرانجام جو صمیمی موجود سبب شد تا آتش نشانان عزیز درباره سختی ها و مسائل کاری شان برای مان بیشتر بگویند. پس از پذیرایی و گذشت بیش از یک ساعت از این عزیزان خداحافظی کردیم. به این ترتیب روز آموزشی دیگری در اخبار برخط به سرانجام رسید.

تهیه و تدوین: تحریریه اخبار برخط

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "آتش نشانی در آریانا سیر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش نشانی در آریانا سیر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید