این اسانسها برای مو واقعا کار می نمایند

به گزارش اخبار برخط، در زیر یک سری از روغن های ضروری که برای رشد موها مفید می باشد و روش های استفاده از آنها بیان می گردد.

این اسانسها برای مو واقعا کار می نمایند

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

در زیر یک سری از روغن های ضروری که برای رشد موها مفید می باشد و روش های استفاده از آنها بیان می گردد.

روغن ایلانگ

روغن گیاه ایلانگ به روغن های لیمو، رزماری و ریحان می پیوندد و به عنوان یک تمیزکننده عالی برای موهای چرب و جلوگیری از ریزش مو عمل می نماید. این خواص زهکشی لنفاوی باعث جدا شدن پوست سر و ایجاد محیطی مناسب برای رشد موها می گردد. که به طور اتوماتیک به رشد موهای سالم و پیشگیری از عفونت ها و سایر شرایط پوستی یاری می نماید اسانس ایلانگ ایلانگ به دلیل خواص قوی در آروماتراپی استفاده شده است.

ماساژ با روغن ایلانگ ایلانگ همراه با اثرات آرامش بخش آن، شاید برترین راه برای آرامش بخشیدن حواس خود در تعطیلات آخر هفته است.

روغن مریم گلی

در میان برترین تصفیه کننده های پوست، استفاده از روغن مریم گلی که به عنوان یک شستشو دهنده استفاده می گردد مفید می باشد، این روغن باعث تیره شدن موهای سفید می گردد و از میان راهکار های موثر گیاهی قابل اعتماد است. ماساژ سر با روغن مریم گلی بعلاوه یک راه مطمئن برای خلاص شدن از خستگی و اضطراب روانی است. روغن مریم گلی با خواص آنتی اکسیدان، ضدعفونی کننده و ضد قارچ بارگذاری شده است. با این حال، هنگام استفاده از این روغن باید توجه کرد که مقادیر زیادی از عصاره مریم گلی می تواند منجر به عوارض جانبی گردد.

بهتر است بیش از چند قطره روغن مریم گلی به نارگیل یا روغن زیتون اضافه کنید و از این ترکیب برای ماساژ پوست سر بهره ببرید.

روغن درخت چای

روغن چای درخت یک عامل مهم تصفیه کننده قوی پوستی است و برای درمان شرایط پوستی مانند پسوریازیس و شوره سر استفاده می گردد. این روغن باعث رشد مو به وسیله بهبود گردش خون در سراسر پوست سر می گردد. روغن درخت چای باعث ایجاد عرق می گردد که به نوبه خود سبب سم زدایی پوست از آلاینده ها می گردد و بسیاری از عوامل عفونی را از بدن خارج می نماید.

با این حال، پس از استفاده از روغن چای باید موهای خود را شستشو دهد زیرا حضور بیش از چند ساعت روغن چای در پوست سر خود را باعث انباشته شدن از بیش از حد مواد معدنی و مواد معدنی می گردد، بنابراین باعث بوجود آمدن جوش، و بعلاوه بسته شدن منافذ پوست سر می گردد.

روغن چوب سدر

روغن اسانس چوب سدر دارای خواص ضد عفونی کننده، ضد شوره و قارچ کش است که باعث درمان مؤثر برای عفونت های قارچی پوست سر و و از بین بردن شوره سر می گردد. خواص تهاجمی آن پاک کردن پوست سر و ریشه مو است تا ریشه ها و فولیکول ها نفس بکشند. خواص ضد انعقاد آن باعث اختلال عملکرد غدد سباسه با دستکاری در فراوری چربی بیش از حد می گردد.

این عمل به جلوگیری از عفونت های قارچی پوست یاری می نماید. روغن سدر بعلاوه یک آرامبخشی عصبی عالی است و برای کسانی که از اختلالات خواب رنج می برند، مناسب است.

روغن جوجوبا

ترکیب آن به محتوای روغن پوست ما بسیار نزدیک است، روغن جوجوبا به راحتی به وسیله پوست سر جذب می گردد و به کاهش خشکی مو و پوست سر یاری می نماید. این خاصیت روغن ججوبه واقعا پوست شما را ودار به فراوری چربی می نماید که به میزان کافی مرطوب باشد، درنتیجه، فراوری بیش از حد روغن را اصلاح می نماید. روغن جوزوبا تهویه عالی برای پوست و مو است.

ماساژ سر با روغن ججوبه و سپس پوشاندن موها با حوله و بعد از آن شستن موها با شامپو یک راه عالی برای برای درمان مسائل پوستی است.

درمان و سلامت موهای خود را به یاری رژیم مناسب تغذیه سالم با ترکیب مناسب از روغن های معطر حفظ کنید. حمام خود را با آب شفاف انجام دهید.

منبع: راسخون

به "این اسانسها برای مو واقعا کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اسانسها برای مو واقعا کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید