روانشناسی

پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، پویش چشم به راهیم در ایام نوروز در قزوین اجرا می گردد.

23 اسفند 1402

چرا نجات دادن بازیکن از شکست خوردن اشتباه است؟

شاید فکر کنید به عنوان منتقد و تحلیل گر بازی های ویدئویی، جلب کردن توجه من کار سختی باشد، ولی من هم به میزان هر گیمری نسبت به لذت بازی کردن ذوق و شوق دارم. روایت های مفصل، دیالوگ های پرروح و پرمغز و شخصیت پردازی قوی همه برای من مجذوب کننده اند. بازی های...

6 فروردین 1402

7 باور غلط درباره سلامت دستگاه گوارش

مسائل گوارشی بسیاری وجود دارد که در خصوص چگونگی ابتلا، درمان و پیشگیری از آن ها باور های نادرست و اشتباهی در فکر ما شکل گرفته است.

17 اسفند 1401

افشای سند دکتر پیتر کالدول از بیماری پیروز، چرا به مردم امید بی فایده دادید؟

طبق دامپزشک آفریقایی، که تاریخ و امضای آن متعلق به 4 خرداد ماه است، تایید می شود که پیروز از همان ابتدا مبتلا به نارسایی کلیه است.

9 اسفند 1401

طریقه برخورد با بچه ها بیش فعال در حین سفر

چگونه با یک فرزند مبتلا به ADHD (بیش فعالی) به سفر برویم. سفر با بچه ها بیش فعال کمی سخت است اما پیچیده نیست.

21 دی 1401

دورهمی بانوان در آبشار تهران

بانوان غربی ترین منطقه مرکز در برنامه دوشنبه های شهروندی روز متفاوتی را تجربه می کنند.

23 آذر 1401

14 راه چاره خانگی و پزشکی برای برطرف بوی بد پا

در حالی که بیشتر مردم هر از گاهی با مشکل بوی بد پا روبرو می شوند، برخی از افراد با ترس ناشی از در آوردن کفش های خود در حضور دیگران زندگی می نمایند. بوی بد پا که اصطلاح پزشکی آن برومودوزیس (Bromodosis) است، از تجمع عرق و باکتری روی پوست ناشی می گردد. این مشکل معمولاً...

17 آذر 1401

چرا گربه ها خواب های عجیب می بینند!

اتفاق شگفت انگیز این بود که انگار گربه ها بیدار هستند! آن ها شکار می کردند، می پریدند، نظافت می کردند و به شدت از خود در برابر تهدیدات نامرئی دفاع می کردند.

17 آبان 1401

معمای اشتباه موجود در تصویر را فقط دو درصد از مردم درست حدس می زنند!

اگر بتوانید پاسخ معمای اشتباه را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید جای تبریک دارد. زیرا تنها دو درصد از مردم جهان پیروز می شوند.

7 آبان 1401

چگونه ماساژ موجب کاهش وزن می شود؟

وقتی صحبت از کاهش وزن و مدیریت وزن به میان می آید، ایده ها، تمرین ها، رژیم های غذایی، مکمل ها یا اپلیکیشن های نوی که ادعا می کنند نوترین و بهترین ها را برای کمک به شما در رسیدن به وزن ایده آل ارائه می دهند، کم نیستند. در حالی که هر رژیم غذایی و روند تمرینی...

21 شهریور 1401

تجدید نظر در آسم دوران کودکی: آنچه خانواده ها باید بدانند و انجام دهند

آسم شایع ترین بیماری مزمن ریوی در بچه ها است که حدود 300 میلیون نفر را در سراسر دنیا یا از هر 12 کودک یک کودک را تحت تاثیر قرار می دهد.

23 مرداد 1401

خواص معجزه آسای عناب که نمی دانستید

عناب از گیاهان دارویی باارزش است که جایگاه ویژه ای در طب سنتی ایران دارد

19 مرداد 1401

راز بزرگ، چرا می خندیم؟

آخرین باری که خندیدید کی بود؟ همین چند ساعت پیش! تا به حال فکر نموده اید ما چرا می خندیم؟ خنده مانند یک زبان جهانی است که در سرتاسر جهان از آن استفاده می گردد.

18 مرداد 1401

هوای گرم چه تأثیری بر روحیه انسان می گذارد؟

گذراندن چند ساعتی در زیر آفتاب با بهبود روحیه ارتباط دارد

16 مرداد 1401

سرفه خشک؛ دلایل و راه های درمان

به جای استفاده از محلول های شیمیایی برای درمان سرفه خشک می توانید از درمان های خانگی کم ضرر بهره ببرید. این درمان ها نه تنها برای ما بهتر هستند، نسبت به اغلب شربت ها نیز طعم بهتری دارند.

5 مرداد 1401

برترین ایده ها برای صرفه جویی در هزینه های سفر

سایت مشهور Uproxx هر هفته با کاربران حرفه ای خودش که به صورت مداوم مسافرت می فرایند و کاملا هم باتجربه هستند، سؤالاتی را در خصوص بخش های مختلف سفر مطرح می نماید و سپس برترین توصیهی آنها را با شما به اشتراک می گذارد. با خبرنگاران در ادامه همراه باشید.

25 تیر 1401

11 حرکت عالی یوگا که به خواب بهتر یاری می نمایند

همه ما برای کارکرد مناسب فکر و بدنمان به خواب و استراحت شبانه احتیاج داریم، ولی به دلایل مختلف ممکن است دچار اختلال های گوناگون مرتبط با خواب شویم و نتوانیم به خوبی بخوابیم.

21 تیر 1401

چه کنیم تا برای کارهای روزانه وقت کم نیاوریم؟

تهران (پانا) - لحظاتی هستند که احساس می کنید زمان کافی برای انجام کارهایتان را ندارید. مثلاً پیاده روی نکرده اید، با دوستتان شش ماه تماس نگرفته اید ، شغل تازه را درخواست نداده اید، نتوانستید گزارش درخواستی رئیس را به اتمام برسانیدو هزاران کار مانده دارید....

10 تیر 1401

تدابیر خاص طب سنتی برای درمان کرونا

علیرضا یارقلی، متخصص طب سنتی در پاسخ به این پرسش که مبتلایان به کرونا چه مواد غذایی را بهتر است مصرف نمایند و چه مواد غذایی را نباید مصرف نمایند؟، گفت: مصرف غذا های سنگین در مبتلایان به کرونا ممنوع است و افراد مبتلا باید غذا های سبک و آبکی مانند سوپ جو،...

16 خرداد 1401

11 روش صحیح خوردن افطاری در ماه رمضان برای حفظ سلامت بدن

روش صحیح خوردن افطاری در ماه رمضان را می دانید؟ افطاری از مهم ترین وعده های ماه رمضان به شمار میرود و از آنجایی که به جز افطاری، تنها یک وعده اصلی دیگر یعنی سحر، در این ماه خورده می گردد، باید به آن اهمیت دهید. اما روش صحیح خوردن افطاری چیست؟ برای افطار...

15 خرداد 1401
تعداد: (53)