بلیت 3 دلاری در روز ملی سینما!

به گزارش اخبار برخط، سینماداران آمریکا با مشخص سوم سپتامبر به عنوان روز ملی سینما، قصد دارند با فروش بلیت های 3 دلاری مردم را به سینماها بکشانند.

بلیت 3 دلاری در روز ملی سینما!

به گزارش اخبار برخط ، در حالی که هیجان فصل تابستان به سرانجام رسیده و این آخر هفته (پنج شنبه تا یکشنبه) پایین ترین آمار فروش بلیت در سینماهای آمریکا رقم خورد، شماری از سینماداران آمریکا به فکر افتادند تا با برگزاری یک رویداد یک روزه، علاقه به سینما را در دل مردم تقویت نمایند.

از همین رو 3 سپتامبر (شنبه آینده) به عنوان روز ملی سینما معین شده و سالن هایی که این رویداد را پذیرفته اند با فروش بلیت هایی به قیمت 3 دلار میزبان مردم خواهند شد.

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی گزارش داد، بنیاد سینمایی آمریکا که یک سازمان غیرانتفاعی متشکل از گروهی از انجمن سینماداران آمریکاست، این روز را انتخاب نموده تا روز شنبه -3 سپتامبر- بیش از 3 هزار سالن سینما در سراسر آمریکا در این برنامه سهیم شوند. این برنامه شامل 30 هزار اکران می گردد. این در حالی است که در آمریکا حدود 40 هزار و 700 پرده سینما وجود دارد.

رییس این بنیاد سینمایی گفت غرض از برگزاری این رویداد این است که پس از رکوردشکنی های بزرگی که تابستان سال جاری رخ داد، با این کار از مردم و سینماگران تشکر گردد و آنهایی که هنوز به سینما برنگشته اند، برای این کار وسوسه شوند.

روز ملی سینما درست زمانی معین شده که شتاب گیشه های فروش تابستانی به طور کامل از بین رفته و مجموع فروش در سینماهای آمریکا در این آخر هفته تنها 52.7 میلیون دلار و پایین ترین آمار فروش از شروع سال 2022 بود.

سینماهای بریتانیا نیز قصد دارند روز ملی سینما را 3 سپتامبر برگزار نمایند.

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا

به "بلیت 3 دلاری در روز ملی سینما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت 3 دلاری در روز ملی سینما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید