سینما

واکنش سرکنسولگری ایران به ویدیوی ضرب و شتم ایرانیان در ترکیه

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ارزروم در واکنش به انتشار فیلم ضرب و شتم شهروندان ایرانی در مرز ترکیه - سِرُو خاطرنشان کرد: محتوای فیلم منتشر شده فاقد هرگونه ارتباطی با اتباع کشورمان است.

18 خرداد 1402

ویدئوی مشاجره بن افلک و جنیفر لوپز لو رفت

جنیفر لوپز و بن افلک که کمتر از یک سال از ازدواجشان می گذرد، اوایل این ماه در حال دعوا در ماشین خود در بورلی هیلز بودند که پشت چراغ قرمز توقف کردند و یک گردشگر اروپایی که متوجه آنها شده است، از این لحظه فیلم گرفت.

24 اردیبهشت 1402

11 ویژگی که دوست داریم در آیفون تاشو ببینیم

سامسونگ چند سال قبل با معرفی اولین گوشی های تاشو خود سروصدای زیادی به راه انداخت و در حال حاضر همچنان مهم ترین بازیگر در این بازار محسوب می گردد. اپل در زمینه فناوری های نوین به شدت محافظه کارانه عمل می نماید ولی اگر تا چند سال آینده شاهد رونمایی از آیفون...

8 فروردین 1402

هوشیاری شهرام عبدلی بازگشت

هوشیاری شهرام عبدلی بازیگر سریال آسوده باش که از روز گذشته بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری شده است، دقایقی پیش بازگشته و شرایط امیدواری کننده ای برای وی بوجود آمده است.

1 اسفند 1401

جلوه گری پاییز در فومن به روایت برگ های سرخ و زرد

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویری نمای زیبایی از طبیعت پاییزی شهرستان فومن را به نمایش گذاشت

20 آبان 1401

ببینید ، آواز خواننده مشهور پاپ روی یک انیمیشن ایرانی پربازدید شد

سکانس هایی مجذوب کننده از انیمیشن ایرانی پسر دلفینی کاری از محمد خیراندیش که به تازگی اکران شده پربازدید شد.

26 شهریور 1401

بلیت 3 دلاری در روز ملی سینما!

سینماداران آمریکا با مشخص سوم سپتامبر به عنوان روز ملی سینما، قصد دارند با فروش بلیت های 3 دلاری مردم را به سینماها بکشانند.

9 شهریور 1401

پلی استیشن پلاس تازه شروع رقابت صنعت بازی در استریمینگ است

سونی چندی پیش از سرویس های اشتراکی نو خود رونمایی کرد. در اصل این اشتراک های نو، همان پلاس (Plus) قدیمی بوده که تعدادی بازی نیز اضافه دارند. بسیاری از افراد پلاس های نو سونی را رقیب سیستم گیم پس (Game Pass) مایکروسافت می دانند. البته میان این دو اشتراک تفاوت های...

2 مرداد 1401

باور می کنید این ساختمان های زیبا ایستگاه راه آهن باشند!

ایستگاه های راه آهن زیبای جهانتا حالا شده بدون اینکه بلیط قطاری داشته باشید دلتان بخواهد به ایستگاه قطاری بروید و آن را ببینید؟! شاید سوال عجیبی به نظر برسد چون ایستگاه ها راه آهن معمولا آنقدر شلوغ و پر سر و صدا هستند که دوست دارید زودتر از آن خارج شوید،...

23 تیر 1401

شیائومی ردمی نوت 11 4G معرفی گردید؛ ردمی 10 با یک دوربین کمتر

ردمی که یکی از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می گردد مدتی قبل از گوشی های سری ردمی نوت 11 رونمایی کرد. حالا این شرکت با معرفی نسخه 4G ردمی نوت 11 یک عضو تازه به این خانواده اضافه نموده است.

19 تیر 1401

چگونه به کسی که دوستش داریم، ابراز علاقه کنیم؟

برداشتن این نخستین گام و اعلام اینکه تمایل دارید رابطه ای بیشتر از دوستی معمولی با طرف مقابل داشته باشید، همان قدر که به نظر می رسد دلهره آور است.

17 تیر 1401

چه کنیم تا برای کارهای روزانه وقت کم نیاوریم؟

تهران (پانا) - لحظاتی هستند که احساس می کنید زمان کافی برای انجام کارهایتان را ندارید. مثلاً پیاده روی نکرده اید، با دوستتان شش ماه تماس نگرفته اید ، شغل تازه را درخواست نداده اید، نتوانستید گزارش درخواستی رئیس را به اتمام برسانیدو هزاران کار مانده دارید....

10 تیر 1401

توضیحات آسایشگاه کهریزک درباره شرایط رضا رویگری

در پی ویدئو منتشر شده از صحبت های رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک، مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک درخصوص شرایط این بازیگر توضیحاتی ارائه کرد.

24 خرداد 1401

شکایت باشگاه پرسپولیس از دانشگر به کمیته های اخلاق و انضباطی

باشگاه پرسپولیس میخواهد از مدافع استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی شکایت کند.

21 اردیبهشت 1401

لنوو قدرت فن دوگانه لیجن Y90 را در یک ویدیو به تصویر کشید

لنوو قرار است به زودی از گوشی لیجن Y90 رونمایی کند و به همین دلیل امروز ویدیویی را با موضوع خنک کننده دوگانه این محصول با کاربران به اشتراک گذاشت.

17 اردیبهشت 1401

جزئیات به روزرسانی های آینده فاینال فانتزی 14 مشخص شد؛ بهبود گرافیک بازی

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده و کارگردان بازی فاینال فانتزی 14، از جزئیات به روزرسانی های آینده این اثر نقش آفرینی آنلاین در جریان پخش زنده ای پرده برداشت. این شامل پیشرفت ها و بهبودهایی در بخش های مختلف بازی، اولین به روزرسانی گرافیکی و جنبه های دیگر می...

30 فروردین 1401

عجیب ترین محبت نوزاد خاص

خبرنگاران : حرکت این نوزاد شما را شوکه می نماید.

27 فروردین 1401

بهاره رهنما باز تغییر چهره داد !

بهاره رهنما این روزها به شدت در اینستاگرام فعال است و خانوم برای اینکه تبلیغ کند و پول دربیاورد خودش را حسابی بزک می دهد!

5 اسفند 1400

فناوری san چیست ، آموزش ذخیره و بازیابی اطلاعات

در دنیای شبکه های کامپیوتری و ذخیره سازی اطلاعات، سه واژه بسیار پرکاربرد ولی نزدیک و مشابه هم داریم. SAN و NAS و DAS همگی فناوری های ذخیره سازی اطلاعات روی کامپیوتر، سرور، شبکه های کامپیوتری و مراکزداده هستند ولی تفاوت های بنیادین و ماهیتی با یکدیگر داشته...

27 بهمن 1400

رونمایی از اولین پلتفرم بومی ویرچوال پروداکشن

اولین پلتفرم خلاق فیلمسازی فراوری مجازی (virtual production) با حضور دبیرستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در استودیو الهام فیلم برگزار گردید.

6 بهمن 1400
تعداد: (100)