تأکید دوباره علی نژاد به عدم میزبانی باشگاه های ایرانی در زمین بی طرف

به گزارش اخبار برخط، مهدی علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بر عدم میزبانی تیم های فوتبال ایرانی در زمین بی طرف، تأکید کرد.

تأکید دوباره علی نژاد به عدم میزبانی باشگاه های ایرانی در زمین بی طرف

به گزارش خبرنگار ورزشی اخبار برخط، مهدی علی نژاد در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری واقع در مجموعه ورزشی آزادی گفت: فدراسیون دوچرخه سواری از چند سال قبل قصد داشت که بخش اداری خود را به مجموعه آزادی و کنار پیست دوچرخه سواری منتقل کند. بر همین اساس ساختمان قبلی فدراسیون واقع در خیابان ورزنده با مصوبه مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون و موافقت وزارت ورزش، به فروش رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه یک ساله است و دهه فجر سال آینده، ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری افتتاح می گردد. تأمین اعتبارات لازم برای این کار اجرا شده و بابت این مسئله نگرانی نداریم.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره پیست سرپوشیده دوچرخه سواری در استان مازندران گفت: این پیست 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جزو اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران محسوب می گردد.

علی نژاد درخصوص معرفی کشور امارات به عنوان میزبان دو بازی تیم های فوتبال استقلال و شهر خودرو، در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC توضیح داد: ما در کشور ثالث بازی نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تأکید دوباره علی نژاد به عدم میزبانی باشگاه های ایرانی در زمین بی طرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید دوباره علی نژاد به عدم میزبانی باشگاه های ایرانی در زمین بی طرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید