حمایت از استارتاپ ها احتیاج به سرمایه گذاری کسب وکارهای سنتی دارد، استارتاپ، راهی برای افزایش فراوری ملی

به گزارش اخبار برخط، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حمایت و فرهنگ سازی برای اعتماد به استارتاپ ها نیازمند این است که کسب و کارهای سنتی نیز روی آنها سرمایه گذاری نمایند.

حمایت از استارتاپ ها احتیاج به سرمایه گذاری کسب وکارهای سنتی دارد، استارتاپ، راهی برای افزایش فراوری ملی

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی اخبار برخط، پیرامون حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: زمانی که حمایت و پشتیبانی از تیم های استارتاپی در دستور کار و اولویت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نهاده شد، مسائلی برای حضور این تیم ها و ارائه خدماتشان به صنعت وجود داشت.

وی اضافه نمود: این مسائل و عدم پذیرش استارتاپ های نوپا به حدی بود که به عنوان مثال برای شرکت ها و استارتاپ های فعال در حوزه بیمه ، موضوع به قدری حاد شد که مخالفان ، دست به تخریب اموال این تیم ها زدند. اما در حال حاضر، پافشاری و اهتمام این شرکت ها موجب شده تا رئیس کل بیمه مرکزی هم از ایده ها و استارتاپ ها حمایت کند و می خواهد پای کار باشد.

ستاری با اشاره به اهمیت حمایت از استارتاپ ها در اقتصاد دانش بنیان، گفت: حمایت از استارتاپ ها علاوه بر افزایش امید و انگیزه از اشتغال جوانان نیز حمایت و به فراوری ملی نیز یاری می نماید، البته حمایت و فرهنگسازی برای اعتماد به استارتاپ ها نیازمند این است که کسب و کارهای سنتی نیز روی آنها سرمایه گذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "حمایت از استارتاپ ها احتیاج به سرمایه گذاری کسب وکارهای سنتی دارد، استارتاپ، راهی برای افزایش فراوری ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از استارتاپ ها احتیاج به سرمایه گذاری کسب وکارهای سنتی دارد، استارتاپ، راهی برای افزایش فراوری ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید