شیائومی ردمی نوت 11 4G معرفی گردید؛ ردمی 10 با یک دوربین کمتر

به گزارش اخبار برخط، ردمی که یکی از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می گردد مدتی قبل از گوشی های سری ردمی نوت 11 رونمایی کرد. حالا این شرکت با معرفی نسخه 4G ردمی نوت 11 یک عضو تازه به این خانواده اضافه نموده است.

شیائومی ردمی نوت 11 4G معرفی گردید؛ ردمی 10 با یک دوربین کمتر

با وجود اینکه در ابتدا احتمالا بسیاری از کاربران فکر می نمایند که این گوشی تفاوت زیادی با ردمی نوت 11 5G ندارد، اما واقعیت این است که گوشی فوق همان ردمی 10 محسوب می گردد که فقط یک دوربین کمتر دارد. این یعنی با چیپست Helio G88، رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 و نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رفرش ریت 90 هرتز و رزولوشن FHD+ سروکار داریم.

شیائومی اعلام نموده که رفرش ریت این نمایشگر هنگام مطالعه به 45 هرتز کاهش پیدا می نماید و در زمانی که مشغول تماشای فیلم و ویدیوهای مختلف هستید، سرعت آن به 60 هرتز می رسد. طی چند سال گذشته رفرش ریت بالا به یک ویژگی رایج در بین گوشی های میان رده و پایین رده تبدیل شده و ردمی نوت 11 4G هم از این قاعده مستثنا نیست. با توجه به اینکه افزایش سرعت رفرش ریت منجر به کاهش عمر باتری می گردد، در بعضی شرایط این سرعت کاهش پیدا می نماید تا عمر باتری گوشی بیشتر گردد.

در حفره نمایشگر شاهد دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم که احتمالا می تواند عکس های سلفی معمولی ثبت کند. در پنل پشتی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده که برای یک گوشی مقرون به صرفه قیمت کیفیت بسیار خوبی را به ارمغان می آورد. بعلاوه در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. همان طور که گفتیم این گوشی نسبت به ردمی 10 یک دوربین کمتر دارد و به همین دلیل دیگر خبری از سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیست.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری، پورت USB-C، اسپیکرهای استریو، جک هدفون و فرستنده مادون قرمز اشاره کنیم. انرژی ردمی نوت 11 4G از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و از سرعت شارژ 18 وات هم پشتیبانی می نماید. در این میان نباید پشتیبانی این گوشی از شارژ سیمی معکوس 9 وات را از قلم بیندازیم. شیائومی در جعبه این گوشی یک شارژر 22.5 وات قرار داده که طبیعتا کاربران نمی توانند از تمام توان آن استفاده نمایند.

این گوشی در سه رنگ راهی بازار می گردد و مدل 4/128 و 6/128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 155 و 170 دلار به دست کاربران چینی می رسند. فروش این گوشی از 6 روز دیگر شروع می گردد ولی درباره عرضه آن در بازارهای جهانی هنوز گزارشی منتشر نشده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی ردمی نوت 11 4G معرفی گردید؛ ردمی 10 با یک دوربین کمتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی نوت 11 4G معرفی گردید؛ ردمی 10 با یک دوربین کمتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید