فولاد جای بازیکنانی که فقط به مسائل مالی فکر می نمایند نیست

به گزارش اخبار برخط، ایلی استن امشب پس از تساوی تیمش در برابر ماشین سازی تبریز در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: امروز برای کسب پیروزی در برابر ماشین سازی قرار گرفتیم ولی در نیمه دوم بازی اگر 10 نفره نمی شدیم می توانستیم برنده این بازی باشیم.

فولاد جای بازیکنانی که فقط به مسائل مالی فکر می نمایند نیست

وی اضافه نمود: هدفم این است که فوتبالی مدرن را به نمایش بگذاریم ولی برای این کار به تمرین و کار کردن بیشتری احتیاج داریم. باید به بازیکنانم آموزش دهم که آن چیزی که از آنها می خواهم را در زمین مسابقه پیاده نمایند.

استن ادامه داد: البته شرایط چمن استادیوم امروز خوب نبود و بازیکنان نتوانستند به خوبی توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

وی عنوان نمود: خوشبختانه هفته آینده بازیکنان مصدوم ما مثل حلالی و سروش رفیعی امکان بازی کردن پیدا می نمایند و امیدواریم با وجود آنها بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. البته به همه بازیکنان اعلام می کنم فولاد جای بازیکنانی است که خیلی کار نمایند و کار نمایند نه این که برای مسائل مالی اینجا باشند. هر کس در تیم ما کار و کوشش نکند درهای باشگاه به سمت وی باز هستند.

به گزارش اخبار برخط، از سری رقابت های هفته هشتم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در استادیوم الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فولاد جای بازیکنانی که فقط به مسائل مالی فکر می نمایند نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد جای بازیکنانی که فقط به مسائل مالی فکر می نمایند نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید