لنوو قدرت فن دوگانه لیجن Y90 را در یک ویدیو به تصویر کشید

به گزارش اخبار برخط، لنوو قرار است به زودی از گوشی لیجن Y90 رونمایی کند و به همین دلیل امروز ویدیویی را با موضوع خنک کننده دوگانه این محصول با کاربران به اشتراک گذاشت.

لنوو قدرت فن دوگانه لیجن Y90 را در یک ویدیو به تصویر کشید

لنوو لیجن Y90 یکی از قابل توجه ترین گوشی های گیمینگ سال 2022 به شمار میرود که به احتمال بسیار زیاد باید در آینده ای نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم. به همین دلیل هم هست که طی چند هفته گذشته خبرهای زیادی را در رابطه با این گوشی شنیده ایم. در جدیدترین خبر پیرامون لیجن Y90 به قدرت سیستم خنک نماینده دوگانه آن اشاره شده است.

روی پنل پشتی لنوو لیجن Y90 که بارها شاهد انتشار تصاویری هم از آن بودیم، یک سیستم خنک نماینده قدرتمند تعبیه شده که شامل دو فن می گردد. طبق ادعای لنوو، این دو فن در کنار یکدیگر می توانند جریان هوایی معادل 180.65 سانتی متر مکعب در هر ثانیه ایجاد نمایند که برای خنک سازی یک گوشی هوشمند فراتر از حد احتیاج است. البته باز هم باید در عمل دید که عملکرد این فن ها چگونه خواهد بود چرا که بدون آنالیز واقعی نمی توان لزوما به اعداد و ارقام امیدوار بود.

لنوو لیجن Y90 با در نظر گرفتن سخت افزاری که دارد به یک سیستم خنک نماینده قدرتمند قطعا احتیاج خواهد داشت. لنوو تا به امروز در این زمینه کاربران خود را ناامید نکرده بود و به نظر می رسد سال جاری هم شرایط همین باشد. با این حال تا به امروز در گوشی های هوشمند گیمینگ غالبا از یک فن اکتیو استفاده می شد که قدرت و عملکرد رضایت بخشی هم داشت. حال با حضور دو فن این شرایط به احتمال زیاد بهتر خواهد شد مگر اینکه مسئله ای سخت افزاری وجود داشته باشد.

در خبرهای قبل هم به مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 اشاره شد اما به طور خلاصه باید بگوییم این گوشی نمایشگری 6.92 اینچی با فناوری E4 AMOLED و رفرش ریت 144 هرتز خواهد داشت. وضوح تصویر آن هم +FHD است که باعث می گردد در مصرف انرژی صرفه جویی گردد. نکته قابل توجه در رابطه با نمایشگر این گوشی، نرخ الگوبرداری لمس 720 هرتزی است که باعث می گردد به فرامین لمسی در کسری از ثانیه بازخورد نشان داده گردد که برای یک گوشی گیمینگ بهره مندی از چنین قابلیتی واقعا ضروری به شمار میرود.

این گوشی به عنوان قلب تپنده خود از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد که تراشه بسیار قدرتمندی است اما در کنار 18 گیگابایت حافظه رم که به لطف حافظه رم مجازی می تواند تا 22 گیگابایت افزایش پیدا کند، قطعا عملکرد بی نظیری در اجرای بازی ها از خود به نمایش خواهد گذاشت. لیجن Y90 در قدرتمندترین مدل خود در کنار 18 گیگابایت حافظه رم از 512 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می برد. دوربین 44 مگاپیکسلی سلفی، 64 مگاپیکسلی اصلی و 16 مگاپیکسلی فوق عریض هم وظیفه عکاسی و فیلم برداری را برعهده خواهند داشت.

منبع تغذیه این مجموعه قدرتمند هم یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است که برای یک گوشی گیمینگ خیلی زیاد به نظر نمی رسد اما می توان امیدوار بود عملکرد رضایت بخشی داشته باشد. پیش تر گفته می شد این گوشی در ماه ژانویه سال جاری رونمایی می گردد و اکنون فقط 4 روز تا سرانجام ژانویه زمان به جای مانده است. حال باید دید طی این چهار روز به جای مانده چه خبری در رابطه با نماینده مورد انتظار لنوو منتشر می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "لنوو قدرت فن دوگانه لیجن Y90 را در یک ویدیو به تصویر کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو قدرت فن دوگانه لیجن Y90 را در یک ویدیو به تصویر کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید