دوچرخه سواری

برترین ایده ها برای صرفه جویی در هزینه های سفر

سایت مشهور Uproxx هر هفته با کاربران حرفه ای خودش که به صورت مداوم مسافرت می فرایند و کاملا هم باتجربه هستند، سؤالاتی را در خصوص بخش های مختلف سفر مطرح می نماید و سپس برترین توصیهی آنها را با شما به اشتراک می گذارد. با خبرنگاران در ادامه همراه باشید.

25 تیر 1401

اولین دوچرخه برقی دوکاتی

دوچرخه های تاشو همواره با ایده های کاربردی طراحی می شوند. با پیشرفت فناوری دوچرخه های تاشو نیز کاربردی تر شده اند و ویژگی های بهتری را نسبت به دوچرخه های تاشو قدیمی مانند مدل های اولیه Bromptons و Raleighs به ارمغان می آورند. اکنون دوچرخه های تاشو برای سفر کردن...

18 تیر 1401

دست دوچرخه سواران ایران در استقامت جاده خالی ماند

به گزارش خبرنگاران، رقابت های دوچرخه سواری جاده آسیا از 5 فروردین در تاجیکستان آغاز و امروز به کار خود پایان داد. امروز سه شنبه نهم فروردین ماه 5 رکابزن کشورمان در ماده استقامت جاده به مصاف رقبای خود رفتند.

11 تیر 1401

این کشورها به خوش رفتاری معروفند

حتی در اقوام دور و نزدیک هم افراد خوش رفتار، محبوب و مشهور هستنداغلب فامیل دوست دارند با آن ها رفت و آمد نزدیک تری داشته باشند و از وجود این افراد در کنارشان به زندگی دلگرم تر می شوند. این موضوع در همه جای جهان نیز فراگیر است. زمانی که به جایی سفر می کنید،...

17 خرداد 1401

هشترخان یکی از زیباترین آبشارهای منطقه طارم است

بیتوته/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، هشترخان یکی از زیباترین آبشارهای منطقه طارم است.

14 اردیبهشت 1401

تأکید دوباره علی نژاد به عدم میزبانی باشگاه های ایرانی در زمین بی طرف

مهدی علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بر عدم میزبانی تیم های فوتبال ایرانی در زمین بی طرف، تأکید کرد.

19 اسفند 1398

اینجا پایتخت ، بام لند تهران

در گوشه و کنار بام لند تهران، گروه هایی را خواهید دید که به اجرای قطعات زیبای موسیقی خیابانی پرداخته اند. دیدن جوانان مشتاقِ موسیقی، شما را سرِ ذوق آورده، و سازهای حرفه ای شان گوش جان تان را نوازش خواهند کرد.

8 اسفند 1398

تورهای ماجراجویانه پرواز

از لحظه ای که پرواز را تجربه کنید، بر روی زمین با چشمانی دوخته به آسمان قدم خواهید برداشت، جایی که آنجا بودید و مشتاق بازگشت به آنجا هستید (لئوناردو داوینچی)

2 بهمن 1398

زنجانیان نفر اول دوچرخه سواری دانهیل در رنکینگ آسیا شد

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری رده بندی برترین های رشته دوچرخه سواری در بخش کوهستان را بیان نمود که در رشته دانهیل حسین زنجانیان نماینده ایران و دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019 در صدر بهترین های دانهیل قاره آسیا واقع...

3 دی 1398