اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش اخبار برخط، خبرگزاری خبرنگاران-اهالی رسانه می توانند فیلم های حاضر در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را در سالن 6 پردیس سینمایی ایران مال تماشا نمایند.

اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش اخبار برخط و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، سالن 6 پردیس سینمایی ایران مال در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش فیلم های حاضر در این رویداد برای اهالی رسانه اختصاص دارد. اخبار برخط، منتقدان و اصحاب رسانه که پیروز به دریافت کارت برای حضور در جشنواره شده اند، می توانند با حضور در سالن شماره 6 پردیس سینمایی ایران مال به تماشای آثار جشنواره بنشینند. این گروه از مخاطبان جشنواره همچنین امکان رزرو بلیت و تماشای فیلم ها در سایر سالن ها را نیز در اختیار دارند.

لازم به ذکر است به جهت محدودیت سانس ها انیمیشن های حاضر در جشنواره در سالن 6 نمایش نخواهند داشت و اهالی رسانه می توانند فیلم های انیمیشن را در سالن های دیگر تماشا نمایند.

همه مهمانان جشنواره همچنین می توانند تماشای فیلم های این رویداد را به وسیله سامانه های برخط هاشور(خانه آنلاین جشنواره)، ودیو و تیوال نیز دنبال نمایند.

ستاد برگزار نماینده سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران موارد و نکات بهداشتی را جهت حفظ سلامت مخاطبان خود رعایت نموده و از همه مهمانان کاخ جشنواره تقاضای همراهی در این بخش را دارد.

نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران 1 تا 5 بهمن ماه 99 صورت می گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود سرانجام خواهد داد. اخبار و اطلاعات جشنواره در سایت www.iycs.ir قابل دسترس است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید