افشای مشخصات و تصاویر نو گوشی اپو A16K

به گزارش اخبار برخط، پوستری که جدیدا در فضای مجازی پخش شده است، مشخصات و قیمت گوشی OPPO A16K را افشا نموده است.

افشای مشخصات و تصاویر نو گوشی اپو A16K

به گزارش اخبار برخط، ماه گذشته میلادی گزارش شد که شرکت اوپو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی میان رده OPPO A16K تا اوایل ژانویه 2022 در بازار هند است. شرکت هندی Mahesh Telecom، پوستری از دستگاه را به اشتراک گذاشته است که قیمت، پیکربندی و انواع رنگ های دستگاه را نشان می دهد. به نظر می رسد که عرضه رسمی گوشی A16K ممکن است زیاد طول نکشد.

پوستر گوشی OPPO A16k نشان می دهد که قیمت آن در بازار هند 10490 روپیه است. این قیمت مربوط به نسخه ای از این دستگاه است که دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. معین نیست که آیا شرکت اپو میخواهد نسخه های دیگری از این دستگاه با پیکربندی متفاوت را نیز عرضه کند یا خیر. طبق اطلاعات پوستر منتشرشده، این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

این پوستر بعلاوه نشان می دهد که گوشی میان رده OPPO A16K دارای یک نمایشگر 6.52 اینچی LCD با بریدگی قطره ای است. این نمایشگر وضوح HD+ و ویژگی مراقبت از چشم را ارائه می دهد که احتمالاً در برابر نور آبی مضر ساطع شده از صفحه نمایش از چشم محافظت می نماید. این دستگاه بر روی اندروید 11 اجرا می گردد که احتمالاً با ColorOS 11.1 همراه می گردد.

این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش LED در پنل پشت به کاربران ارائه می دهد. در پنل جلویی گوشی از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری 4230 میلی آمپر ساعتی این دستگاه از شارژ 10 واتی پشتیبانی می نماید. طراحی باریک آن تنها 7.8 میلی متر ضخامت دارد. این دستگاه فاقد اسکنر اثر انگشت است.

در حالی که گوشی A16K برای اولین بار در بازار هند عرضه می گردد، قبلاً در نوامبر 2020 در فلیپین عرضه شده بود. نسخه ای از OPPO A16 که در فلیپین عرضه شده است دارای معیناتی مانند صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+، اندروید 11، تراشه Helio G35 و 4 گیگابایت رم است. در پنل پشتی دستگاه سه دوربین واقع شده است که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است. در پنل جلو نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. باتری گوشی، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات و تصاویر نو گوشی اپو A16K" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و تصاویر نو گوشی اپو A16K"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید