رونمایی از کتاب آموزش وپرورش استثنایی بر مدار برنامه و کوشش

به گزارش اخبار برخط، تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از کتاب آموزش وپرورش استثنایی بر مدار برنامه و کوشش رونمایی شد.

رونمایی از کتاب آموزش وپرورش استثنایی بر مدار برنامه و کوشش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی، این سازمان به موازات برنامه های بلندمدت، میان مدت و عملیاتی که به منظور تحقق اهداف آموزش وپرورش پویا در دستور کار خود دارد، سال گذشته و باهدف آموزش وپرورش تمام ساحتی مبتنی برسند تحول بنیادین آموزش وپرورش، با اجرایی نمودن چرخش های تحول آفرین در قالب تدوین بسته های تحولی توسعه مشارکت ها، کاهش تمرکز، اجتماعی شدن ، مدرسه انطباقی ، مداخلات بهنگام طلایی اقدام کرد.

در امسال نیز علاوه بر مشخص سیاست های راهبردی و برنامه سالانه سه بسته تحولی آموزش، پرورش و توان بخشی خانواده محور، جشنواره نشاط و غربال و مداخله بهنگام نوآموزان 5 تا 7 ساله در معرض مسائل ویژه یادگیری در آموزش وپرورش استثنایی تدوین شده است و انسجام بخشی و هویت آفرینی، مشارکت خانواده ها در نظام تعلیم وتربیت مداخلات بهنگام در حل مسائل یادگیری نوآموزان از اهداف تدوین این سه بسته تحولی است.

کتاب آموزش وپرورش استثنایی بر مدار برنامه و کوشش شامل پنج فصل کلیات، عملکرد سازمان از آبان 1398 تا شهریور 1400، گزارش عملکرد برنامه های سال 1399 با رویکرد بسته های تحولی، نمای کلی برنامه و فعالیت های سال 1400 و برنامه و فعالیت های سازمان در سال 1400 است.

شایان ذکر است پیش ازاین کتاب آموزش وپرورش استثنایی در اکوسیستم کرونا رونمایی شده بود و کتاب توسعه مشارکت ها در آموزش وپرورش استثنایی نیز در مراحل پایانی چاپ قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رونمایی از کتاب آموزش وپرورش استثنایی بر مدار برنامه و کوشش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب آموزش وپرورش استثنایی بر مدار برنامه و کوشش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید