کتاب

معرفی 10 سایت طراحی آنلاین رایگان (خارجی و ایرانی)

در این مقاله قصد داریم شما را با 10 سایت برتر که دارای بخش طراحی آنلاین هستند آشنا کنیم و لینک بخش مربوطه را نیز برای شما قرار می دهیم . با ما همراه باشید.

2 اردیبهشت 1403

طرز تهیه کرم کاراملی کاتلا ؛ مناسب برای انواع کیک و وافل

کرم کاراملی کاتلا را می توان همراه با کیک، بیسکوییت، پن کیک و وافل استفاده کرد. با این سس می توانید طعم یکتایی به شیرینی هایی خود ببخشید و سفری خوشمزه به دنیای شیرینی پزی آغاز کنید. با گوشه ای از نوآوری و طعم منحصر به فرد کرم کاراملی کاتلا، ما آماده ایم...

17 آبان 1402

غسل تعمید صابئین مندائی در ساحل کارون

مراسم تعمید پیروان دین یکتاپرست صابئین مندائی به مناسبت فرارسیدن سال نو مندائی و همزمان با عید پاک (دهواربا) امروز، شنبه 25 تیر ماه 1401، در ساحل شرقی رودخانه کارون، حد فاصل پل کابلی اهواز برگزار گردید.

5 مرداد 1401

چگونه به کسی که دوستش داریم، ابراز علاقه کنیم؟

برداشتن این نخستین گام و اعلام اینکه تمایل دارید رابطه ای بیشتر از دوستی معمولی با طرف مقابل داشته باشید، همان قدر که به نظر می رسد دلهره آور است.

17 تیر 1401

چه کنیم تا برای کارهای روزانه وقت کم نیاوریم؟

تهران (پانا) - لحظاتی هستند که احساس می کنید زمان کافی برای انجام کارهایتان را ندارید. مثلاً پیاده روی نکرده اید، با دوستتان شش ماه تماس نگرفته اید ، شغل تازه را درخواست نداده اید، نتوانستید گزارش درخواستی رئیس را به اتمام برسانیدو هزاران کار مانده دارید....

10 تیر 1401

روزشمار: 6 آذر؛ درگذشت سون هدین سفرنامه نویس و مکان نگار سوئدی

امروز 26 نوامبر، سالروز درگذشت سون هدین جغرافیدان، نقشه بردار، عکاس و گردشگر سوئدی است. با این شخصیت مشهور گردشگری آشنا شوید.

11 اسفند 1400

قهوه خانه حاج علی درویش، کوچکترین قهوه خانه جهان ثبت ملی شد

حاج کاظم فرزند حاج علی مبهوتیان، بنیان گذار قهوه خانه حاج علی درویش با پست کردن عکس در پروفایل اینستاگرام خود، ثبت ملی قهوه خانه حاج علی درویش را تایید کرد. در این تصویر می بینیم که آقای علی رنگ چیان لوح ثبت ملی را به حاج کاظم اهدا کردند.

25 بهمن 1400

افزایش 94 درصدی فروش کتاب در خراسان شمالی

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از افزایش 94 درصدی فروش کتاب در طرح پاییزه 1400 نسبت به دوره گذشته اطلاع داد.

17 بهمن 1400

نگاهی به نمایش تاریخ طبیعی و باستانی در موزه های گناباد

خبرنگاران/خراسان رضوی هر شی و اثر به نمایش گذاشته شده در موزه یا نمایشگاه زبان حالی دارد و با بیننده ارتباط برقرار می کند که با تعمق و تفکر در آن می توان زبان حال اثر مزبور را دریافت و دیدگاه های مختلف مربوط به آن را بررسی کرد.

6 بهمن 1400

بازی های ساده و خلاقانه در کنار کتاب

به گزارش خبرنگاران ، نشر پی نما که به تازگی فعالیت خود را در عرصه پرچالش کتاب کودک و نوجوان شروع نموده، در هفته پیش رو از دو مجموعه تازه رونمایی می نماید. مجموعه خردسال حالا با چی بازی کنم؟ با شعرهای مریم اسلامی و تصویرگری پریسا اکبری شهرکی در مجموعه رمان...

11 دی 1400

رونمایی از کتاب آموزش وپرورش استثنایی بر مدار برنامه و کوشش

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از کتاب آموزش وپرورش استثنایی بر مدار برنامه و کوشش رونمایی شد.

21 آبان 1400

چقدر حسرت بخوریم چند فرهادی در این سرزمین از دست دادیم؟!

کتاب دیوارها سخن می گویند که گزیده عکس های امرالله فرهادی آردکیان از دیوارنوشته های انقلاب در تهران بین سال های 1357 تا 1358 است، سه شنبه، بیست و هفتم مهر ماه در موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی شد.

19 آبان 1400

دریافت هرگونه وجه از اولیای دانش آموزان ممنوع است

معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دریافت هرگونه وجه به وسیله مدارس از والدین ممنوع است.

23 شهریور 1400

راهنمای خریداران گوشی های سامسونگ؛ هر آنچه باید بدانید

سامسونگ شرکت باسابقه و بزرگی است که در حال حاضر محصولات خود را در مدل های متنوعی در دسته های مختلف در بازار سراسر دنیا به فروش می رساند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به راهنمای خرید محصولات سامسونگ بپردازیم تا به شما عزیزان در انتخاب محصولی متناسب...

2 شهریور 1400

این مشاغل از شنبه باز هستند

خبرنگاران : طبق اعلام ستاد ملی کرونا، از هفته آینده علاوه بر تمدید محدودیت های کرونایی در اصناف، گروه های یک و دو می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

21 خرداد 1400

به اصول علم اقتصاد هم توجه کنید

در سال های طولانی تدریس، همواره به سرنوشت جوانانی فکر می کردم که در رشته اقتصاد ثبت نام نموده بودند و در کنار دروس خود با ذوق و علاقه، مسائل روز را دنبال می کردند، نمایشگاه و سخنرانی سازماندهی می کردند، کتاب می خواندند و بحث می کردند و... ولی زمانی که از...

22 اردیبهشت 1400

نظر کارشناسان درباره نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران چه بود؟

خبرنگاران ، اواخر سال 1398 در حالی که جریان ثبت نام از ناشران متقاضی حضور در سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به پایان رسیده بود، برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی کشور با شیوع ویروس کرونا در هاله ای از ابهام فرو رفت.

5 اردیبهشت 1400

واکنش تهیه کننده گاندو به انتقاد وزیر ارشاد

مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو نسبت به انتقاد وزیر ارشاد واکنش نشان داد.

4 اردیبهشت 1400

خبرنگاران نوروزنامه؛ روایتی از آداب و رسوم تا دلایل ماندگاری نوروز

تهران - خبرنگاران - سیما ابتیاع به عنوان محقق و پژوهشگر کتاب نوروزنامه کوشش نموده تا با پرهیز از درغلتیدن به دام تکرار واگویه های تاریخی درباره نوروز، به مهمترین ویژگی ها، آداب، رسوم و سنن این جشن و از همه مهتر راز و رمز دلایل ماندگاری آن در پیچ و تاب...

27 فروردین 1400

خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش زادروز پروین اعتصامی را تبریک گفت

تهران-خبرنگاران- محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توئیتی زادروز بانوی شاعر ایرانی پروین اعتصامی را تبریک گفت و او را ستاره پرفروغ در سپهر ادب فارسی خواند.

13 فروردین 1400
تعداد: (44)