اخبار سیاسی

دو گزینه نهایی رئیسی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش و کشاورزی تعیین شدند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به نظرم در نهایت همین کسانی که در حال حاضر سرپرستی این وزارت خانه ها را بر عهده دارند به عنوان وزیر معرفی خواهند شد.

31 فروردین 1402

نگرانی یارانه بگیرها از پالس های بودجه 1402

در روزهای پایانی سال و همزمان با پیش بینی ثابت ماندن مبلغ یارانه نقدی در لایحه بودجه 1402، این پرسش مهم مطرح شده که آیا قرار است سال آینده دهک یارانه ای از لیست سازمان هدفمندی یارانه ها خط بخورد؟

27 بهمن 1401

پنتاگون: یک بالن دیگر چین بر فراز آمریکای لاتین دیده شد

دو روز بعد از جنجال های واشنگتن درباره ورود بالن جاسوسی چین به حریم هوایی آمریکا، پنتاگون ادعا کرد که یک بالن دیگر چین بر فراز آمریکای لاتین دیده شد.

17 بهمن 1401

مارک زاکربرگ به جنگ دونالد ترامپ می رود ، از استخدام وکیل حرفه ای تا جذب مشاور امور مرتبط با کاخ سفید

مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل فیسبوک برنامه ای ویژه برای جنگ با رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ دارد. یکی از نخستین نشانه های این جنگ را می توان استخدام وکیل دادگستری کارکشته از طریق تیم فیسبوک دانست.

4 دی 1401

تبریک امیر عبداللهیان به دولت و ملت قطر

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، میزبانی پیروز بازی های فوتبال جام جهانی را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.

10 آذر 1401

آخرین خبرها از واردات خودرو ، تایید شرایط دو شرکت برای واردات خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فرایند واردات خودرو به کشور با کُندی روبرو نیست، گفت: به طور قطع در آینده شاهد ورود نخستین خودروهای وارداتی به کشور خواهیم بود.

17 مهر 1401

ماجرای محل درگیری نیروهای امنیتی و دانشجویان شریف ، شعارهای رکیک از اینجا آغاز شد

پس از ناآرامی های روزهای اخیر در پارکینگ و محوطه دانشگاه صنعتی شریف، مباحث مختلفی پیرامون مالکیت این پارکینگ به وسیله دانشگاه شریف مطرح شد.

15 مهر 1401

97 درصد مردم زنجان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: تا به امروز 97 درصد از جمعیت واجد شرایط استان نسبت به درخواست کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.

10 مهر 1401

سهم دولت از انتقال داده های مبتنی بر فناوری بی سیم مشخص شد

معاون اول رئیس جمهور، مصوبه اصلاح حق السهم دولت از دارندگان پروانه فعالیت انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم را ابلاغ کرد.

30 شهریور 1401

پارکی به وسعت هزار چشمه در دشت لار

درست معین نیست این دشت از چه زمانی در این قسمت از ایران و در همسایگی کوه دماوند و پهنای منطقه رودبار قصران پدید آمده است. اما موضوعی که نظر هر رهگذر و مسافر و گردشگری را به خود جلب می نماید، زیبایی این منطقه کوهستانی است. دشت لار از چنان ویژگی های بارزی...

14 شهریور 1401

بازوی رباتیک اروپایی در ایستگاه فضایی بین المللی فعال شد

با راهپیمایی فضایی دوباره کیهان نوردان روسیه، بازوی رباتیک اروپایی نصب شده روی ایستگاه فضایی بین المللی به خوبی فعال شد.

13 شهریور 1401

پلی استیشن پلاس تازه شروع رقابت صنعت بازی در استریمینگ است

سونی چندی پیش از سرویس های اشتراکی نو خود رونمایی کرد. در اصل این اشتراک های نو، همان پلاس (Plus) قدیمی بوده که تعدادی بازی نیز اضافه دارند. بسیاری از افراد پلاس های نو سونی را رقیب سیستم گیم پس (Game Pass) مایکروسافت می دانند. البته میان این دو اشتراک تفاوت های...

2 مرداد 1401

روزنامه اطلاعات: تجمعات معلمان و نوجوانان شیرازی را سیاسی نکنید

روزنامه اطلاعات نوشت: تسری دادن درخواست ها و تجمعات معلمان یا حتی نوجوانان اسکیت سوار شیرازی به امر سیاسی، راه را برای حل و برطرف طبیعی و به موقع مسائل و اختلافات می بندد و در صورت پاسخ نگرفتن، سطح خواست ها و انتظارات را به طور فزاینده ای بالا می برد.

1 مرداد 1401

جزئیات تعیین تکلیف طرح واریز یارانه بنزین به حساب سرپرستان خانوار

با اجرای حذف ترجیحی و واریز مابه التفاوت آن به حساب سرپرستان خانوار، برخی رسانه ها و کاربران فضای مجازی احتمال اجرای طرح باز توزیع یارانه بنزین در سراسر کشور را مطرح کرده بودند. طرحی که اسفند ماه سال گذشته در جزیره قشم و کیش اجرایی شد و در آن به هر شهروند...

29 تیر 1401

وزیر کشور: لایروبی بنادر شمالی ضروری و اولویت توسعه منطقه است

وزیر کشور با اشاره کاهش سطح آب دریای خزر و همچنین اهمیت جایگاه بنادر در توسعه، گفت: لایروبی بنادر شمالی کشور ضروری و اولویت توسعه است.

15 تیر 1401

دشمنان قطعا نتیجه ترور شهید صیادخدایی را می بینند ، از عزت و شرفمان دفاع خواهیم کرد

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به ترور شهید حسن صیاد خدایی گفت: قطعا انتقام شهید صیادخدایی در راه است.

14 تیر 1401

تسهیلات قرض الحسنه 20 هزار میلیاردی برای تامین هزینه های بیماران خاص

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه امسال،20 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه تامین بخشی از هزینه های درمان بیماران صعب العلاج در نظر گرفته شده است.

1 تیر 1401

شورای عالی مالی اوراسیا با حضور بخش خصوصی کشورهای عضو برگزار می گردد

طبق اعلام معاونت بین الملل اتاق ایران نشست شورای عالی مالی اوراسیا و مجمع مالی کشورهای عضو این اتحادیه 5 و6 خرداد (26 و 27 می) به صورت هم زمان در بیشکک مرکز قرقیزستان برگزار می گردد. سیاست گذاری و تصمیم گیری درباره حضور و مشارکت تشکل های بخش خصوصی کشور در...

29 خرداد 1401

حضور بدون ماسکِ وزیر مبتلا به کرونا در جلسه عمومی

خبرگزاری ایلنا نوشت: امروز یکشنبه 17 بهمن ماه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی حوزه مسکن و کلنگ زنی 209 هزار و 212 واحد طرح نهضت ملی مسکن به مناسبت دهه فجر در وزارت راه و شهرسازی در حال برگزاری است و وزیر راه و شهرسازی که چهارشنبه هفته گذشته یعنی 12 بهمن ماه تست...

26 خرداد 1401

تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر حضوری شد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر نحوه برگزاری کلاس های نمیسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 در این دانشگاه را گفت.

22 خرداد 1401
تعداد: (271)